02 de juny 2017

Nit dels Museus: Museu del FCB

L'altre dia vaig aprofitar "La Nit dels Museus" per visitar el Museu del Barça (sí, ho sé, no ha fet una bona temporada...però no passa res, remuntarem!). 

Vaig triar aquest perque tenia clar que era el tipus de museu que segurament no pagaria per veure'l -i menys al preu que van les entrades-. De totes maneres, crec que o bé no el vam veure sencer, o bé era una visita restringida. Vaig trobar-lo bastant petitet (dos pisos, però amb el segon pis fluixet) i amb poca representació dels esports que NO són fútbol (no vaig veure res de bàsquet... però de handbol sí, per exemple). Ai no sé. També, veient ara internet, veig que es parla d'obres d'art que no vam veure... i que la visita guiada (CAMP NOU EXPERIENCE) inclou veure vestidors, sala de premsa, banquillo i tribuna VIP (que tampoc vam veure perquè no eren visites guiades) xD

Vaja, que no sé que vaig veure. Ara m'ha entrat curiositat. De totes maneres m'ho vaig passar bé, va ser distret :-)

Us poso algunes fotos, que no sigui dit...!

Fotos i objectes vells i nous

Xuta Koeman i gooooooooooooooooool

Espai "25 anys Wembley"

Més copes

2 comentaris:

pons007 ha dit...

Esports que no són futbol? Al nostre país? Estàs de broma? Quin tipus de degenerat li agrada un esport que no sigui el futbol? Quines coses que tens...

Eli Ramirez ha dit...

jejeje tens raó... XDDD
-_-

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails