11 de maig 2017

Viatjant per.... Madrid · Aranjuez · Segovia · Toledo

Fa poc vaig viatjar al centre d'Espanya, concretament a Madrid. Va ser amb uns amics i per aprofitar una mica la Setmana Santa (si més no, el cap de setmana festiu). Realment estava tot molt car a tot arreu... i farts de mirar opcions, vam escollir Madrid. Com que tots ja hi havíem estat vam pensar que faríem excursionetes pels voltants: Aranjuez, Toledo i Segovia. I dit i fet, tu. 

Dia 1: Aranjuez

Vam arribar a la ciutat bastant aixafats. El motiu és clar: vam anar amb bus des de Barcelona (el preu de l'AVE un divendres sant comparat amb el del bus era brutal XD). I res, vam arribar a Madrid ben d'hora-ben d'hora-ben d'hora i cap allà. Òbviament, vam visitar el Palau.

El palau en sí... està bé. Molt pompós, ja m'enteneu... ;-) Molt gran!!!


Després vam passejar per la inmensitat dels jardins que el rodejen (déu meu, són enormes!!) i vam veure animalets, fonts, flors, ocellets... ah!!! i un museu també de barques reials. Però barques tipu gòndoles, les barques amb les quals els reis de l'época (un Felipe o un Alfonso d'aquells, jeje) passejaven pel riu Tajo. Això em va agradar. 


Dia 2: Segovia

No havia estat mai a Segovia. Em va agradar moltíssim.
Pel matí vam visitar l'Alcázar. Em sentia una mica com un Lannister a Roca Casterly, entre tantes armadures i escuts. Hi ha una expo a dins força àmplia sobre la Biblioteca del Real Colegio de Artillería (l'alcàzar en va ser seu durant un temps). A banda de panells informatius també hi havia exposats llibres de l'época. I després souvenirs:


Després vam dinar i vam seguir visitant la ciutat. Hi havia botigues curioses:


Perdoneu, ja sé que les meves fotos no són gaire turístiques. 
No podia faltar l'acueducto. Em va sorprendre veure'l, no sé, tan gran, tan ben fet, tan ben conservat, tan antic... :-) Sí, molt bonic. 


Com que no estàvem prou cansats encara (EHEM) de tornada a Madrid vam pensar que no passa res si és tard i fosc, calia fer més coses. Vam baixar, crec a la parada de tren de "Nuevos ministerios" i d'allà vam caminar fins al Templo de Debod (cap de nosaltres l'havia vist físicament), i després fins on teníem l'apartament, prop de Atocha. No sé, vam caminar molt XD. 

Dia 3: Toledo

Bé i finalment el diumenge de Pasqua el vam passar a Toledo. Allà vam comptar amb una guia de luxe, la meva amiga Elena que vaig coneixer fa 11 anys a VITERBO fent l'erasmus i que ens anem veient sempre que podem. Ella va fer la carrera a Toledo i ens va ensenyar cada racó de la ciutat.


Un amic que vaig fer. Estava una mica rígid:


Vam visitar edificis, com la sinagoga.
Però lo més bonic va ser després de dinar que vam anar a la part de la vall per veure Toledo des de l'altre costat del riu. Vam agafar un bus (on, per cert, hi havia una senyora que cridava enfotent-se de catalans i "el barsa") i vam parar en un lloc amb unes vistes magnífiques. I vam seguir caminant molt més.



I més destrossats que cap altra cosa, vam tornar a Madrid (on encara ens quedava caminar i caminar més, jaj). Només dir que vaig tornar a Barcelona amb una bullofa al dit tan gran que semblava que de cop m'havia crescut un sisè dit.

Resumint: uns dies molt agradables descobrint nous paisatges, bona companyia, molt bon temps, etc.

2 comentaris:

pons007 ha dit...

L’aqüeducte de Segovia està tan ben conservat perquè realment es nou, no el vas tocar? Realment es de plàstic.

Eli Ramirez ha dit...

jejejejeej :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails