08 de maig 2017

#RoomEscape 25 anys de "El Puntet", Lloret de Mar

El Puntet és un punt d'informació juvenil que hi ha a Lloret de Mar. 


Recordo quan el van obrir, jo era una pre-adolescent. Oferíen informació de viatges i coses així, però realment mai en vaig fer ús (exhaustiu). Em vaig retrobar amb ell l'any 2009, en forma de feina, fent una substitució temporal de la persona que treballava allà (com que ja tenia blog, aquí n'hi ha el testimoni, hehe). I fins ara, de fet. 

Resulta que han celebrat els 25 anys d'existència i han muntat una petita escape room per celebrar-ho (EL PUNT D'ESCAPADA). Consta de dues sales i el temps per resoldre els enigmes és una hora. És bastant similar a la resta de sales que existeixen: candaus, algun enigma, codis secrets i, això sí, tocs lloretencs per donar-li el punt de gràcia.


Sense comptar la escape room virtual, amb aquesta ja són quatre les superades :-)!


Si us interessa llegir més sobre l'aniversari o sobre El Puntet mateix, us deixo amb aquesta notícia de Nova Ràdio Llorethttp://www.novaradiolloret.org/puntet-celebra-25-anys-serie-dactivitats-sorpresa-obertes-tothom/ ...Hum, ni jo mateixa sabia el motiu pel qual es deia "puntet"!

2 comentaris:

pons007 ha dit...

No se perquè em sembla que aquest no els dels millors room scapes.

Eli Ramirez ha dit...

A veure, és el que és: un room scape local per celebrar els 25 anys d'una entitat juvenil. Com a inicitiva està molt bé! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails