27 de maig 2017

Restaurant de la setmana: SMS Delícies

Ara ja fa unes quantes setmanes, vaig dinar pel barri de Gràcia. M'havia apuntat a unes jornades bibliotecàries amb uns amics, i com que es feien per allà... :-) Doncs bé, el restaurant escollit va ser un que es diu SMS DELÍCIES

La ubicació és molt bona: el carrer Astúries (pels despistats: el carrer peatonal que hi ha just sortint de la parada de metro de Fontana, L3). La veritat és que per allà hi ha molts restaurantets (la setmana vinent us parlaré d'un que està al costat i que vaig provar pocs dies després).

Bé, el que deia, és un bon lloc. Feien menú migdia i la varietat per escollir ens va fer quedar allà. De primer alguns van triar amanida i d'altres una crema. Us poso una foto:


Ah! Totes les fotos que posaré avui les ha fet un company de professió, l'Oriol Bras. Podeu seguir-lo a Instagram!: https://www.instagram.com/oriolbras/

Els segons també estaven molt bons. Aquí us poso dos fotos més. Jo vaig escollir el pinxo... mm, anava amb una salsa dolceta molt bona! :-) Ah! també dir que una de les companyes era vegetariana i no va tenir cap problema, hi havia plats per ella (bé, quan hi ha tres o quatre plats per escollir ja ho dones per suposat, però buenu!).



El tracte va ser correcte i van ser força puntuals en tot (prendre nota de la comanda, servir, retirar, cobrar...). M'hi vaig fixar perque anàvem amb el temps força controlat :-) Potser l'únic punt negatiu és que les taules estan força juntes les unes amb les altres i estàs una mica apretat. 😜

👉SMS DELÍCIES
📧 Astúries, 33
📞 93.217.95.47
💶 Menú migdia 11 euros
🌍 http://www.smsdelicies.com/

1 comentari:

pons007 ha dit...

Recorda’m que no haig de visitar el teu blog sense haver dinat abans

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails