21 de maig 2017

Pel·lícula de la setmana: Rosalie Blum

Vaig descobrir el personatge de la Rosalie Blum fa uns quants anys, quan una amiga bibliotecària em va dir que llegís el còmic, que està molt bé, que m'agradaria. Va encertar de ple: em vaig enamorar dels personatges i de la història... i des de llavors no he pogut parar de recomanar-lo.

Un bon dia, en van anunciar una peli. A França. I tot i que moltes no traspassen la frontera, aquesta ho va fer. I calia anar-hi! :-)


He de dir que la pel·lícula és fidel al còmic i manté la màgia de tot plegat. Està dividida en tres parts, tal i com passa amb el còmic, i cada cop la història et va atrapant més.

Els protagonistes estan molt ben escollits (tenia dubtes sobre la pròpia Rosalie, força diferent físicament a la versió còmic, però realment funciona molt bé). Fins i tot l'àvia (bé, la mate del noi) és força clavada, jeje. 


Per si us pregunteu de què va la història, dir només que es tracta d'una pel·li on apareix gent que està sola, que potser no són del tot feliços però que van sobrevisquent com poden... fins que un bon dia les coses canvien una mica i troben un motiu de diversió espiant-se els uns amb els altres. Dit així sóna molt raro, però quan la mireu (pq ho heu de fer, o llegir-vos el còmic) veureu que és una història súper tendre.


El còmic em va enamorar per el detallisme de les il·lustracions... és tan bonic! 💗

... i la mare del noi! #SomFans!



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails