01 de maig 2017

[Lectures] Amaranta (Care Santos)

Crec que, sense exagerar, vaig anar a topar amb el pitjor llibre de la Care Santos.

Ja ho he dit alguna vegada: m'agrada com escriu aquesta autora, però algunes obres que he llegit d'ella em frenen. Aquest any la balança està decantant-se cap al costat negatiu... però com que tinc ganes de llegir "Media vida", esperaré a final d'any, jeje. De fet, té bona pinta i m'atrau. (Aclarir que vaig intentar començar "Diamant Blau" i el vaig deixar, òbviament culpa meva, però és que hi havia massa anades i vingudes de personatges). I AMARANTA és una obra que mai s'hauria d'haver escrit.

Amaranta és una novel·la juvenil plena de "clixés" odiosos. Us recomano que llegiu aquest article del blog bibliotecajuvenil:


Crec que els compleix tots o quasi tots. Això em passa per llegir llibres que tenen una imatge de coberta com aquesta, ^_^.

L'argument es podria resumir així: la protagonista és una nena rica filla de pares rics que viu en una casa rica i té un pretendent ric fill de familia rica amiga de la família. La noia vol estudiar teatre però AI! la seva família tindrà un disgust: ella ha de continuar estudiant per dirigir el banc fundat pel seu avi! (Un banc que ha estafat a moltes persones i per això fan manifestacions al costat de la seva mansió, però la nena té 18 anys i mai se n'havia adonat) #VaHomeVa. Ah! i falta el component multicultural, que la noia no estima el seu pretendent ric però s'enamora del típic cambrer marroquí. (Noi: fuig!).

En fi. Amb tots els respectes, doncs aquesta escriptora ha escrit coses moooolt millors (de fet fa poc vaig ressenayar "El aire que respiras" i em va agradar!)... però això no.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails