11 de març 2017

Restaurant de la setmana: Sottovoce

Fa unes quantes setmanes va ser l'aniversari d'una amiga de la facultat. Ella primer volia fer el sopar en una pizzeria italiana que hi ha per allà a Sants... però es veu que un parell de dies abans li van dir que no agafaven grups grans. I bueno, va haver de trobar un altre lloc. I curiosament va triar el Sottovoce.

Pq dic "curiosament"? doncs perque es tracta d'un restaurant ubicat dins un centre comercial, i ni més ni menys que Gran Via 2. (Afores total) Jiji. Però us he de dir que hi vam menjar molt bé. Pasta i pizza, sobretot. I ah! un esment; m'agrada molt la paraula sottovoce. De fet, la majoria de paraules italianes m'agraden molt com sonen, els hi tinc amor absolut, però sottovoce és una d'aquelles paraules que no es pot traduïr amb una sola paraula i per aquest motiu la fa més especial. :)

Jo vaig menjar això:


Quan vas a llocs tipu TELEPIZZA i similars, és fàcil que una pizza la puguis demanar meitat i meitat... però això els restaurants generalment no ho ofereixen. En canvi aquí sí. Ho posen fins i tot a la carta :). Això soluciona l'etern problema d'haver d'escollir entre dues que et venen molt de gust (en el meu cas, una de carn amb salsa barbacoa i una amb beicon i ceba en plan carbonara)

És un lloc gran que permet que puguin haver-hi diversos grups, tot i que això no treu que puguin anar-hi parelles o taules més reduïdes. Hi vam estar molt a gust. Ara bé, cal que siguem realistes: italians n'hi ha molts per Barcelona. Vull dir que trobareu molts locals semblants a aquest més a prop d'on sigueu segur ;-)

👉SOTTOVOCE
📧 Gran Via 2. (Av. Gran Via, 75)
📞 93.259.15.93
💶 Uns 15 euros per persona.

Per cert, la vetllada va acabar amb un karaoke.
No em cansaré mai de dir com adoro els karaokes :-)


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails