05 de març 2017

Pel·lícula de la setmana: El rei borni (El rey tuerto)


Per fi m'he decidit a treure partit a Filmin i he començat amb aquesta comèdia negra.

Dues parelles decideixen trobar-se per sopar. Elles anaven juntes a l'escola, però ells en principi no s'havien vist mai.... en principi, Perque resulta que un d'ells va perdre un ull en una manifestació... i l'altre, és un dels anti-avalots del cos de policia. Concretament el que li va disparar la pilota de goma a l'ull. La situació no pot ser més incòmoda.

És una peli amb un ritme potent, et quedes atrapat. Al principi penses que les coses aniran d'una manera, però a mesura que avança el metratge veus que tot es dispara. I és que els quatre personatges funcionen molt bé!

La peli es basa en una obra de teatre, dirigida i protagonitzada per la mateixa gent. Jo això no ho sabia (no recoradava que s'haguès fet aquesta obra) però mentres la mires sí que és cert que tot té un aire escènic (a més d'un sol escenari). Aquí va el trailer:


També vull afegir que l'actor Alain Hernández m'agrada molt. Ja feia de macarrilla a La Riera (per cert, no han tornat a sortir!) i aquests papers xungos li queden molt bé.

1 comentari:

XeXu ha dit...

Aquesta m'agradaria veure-la. Suposo que em costarà una mica més temps que a tu, però tard o d'hora caurà. La pinten bé.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails