04 de febrer 2017

Restaurant de la setmana: Tootsie

Sí, ho sé, Tootsie és també el nom d'una pel·lícula... però jo us vull parlar del local que porta aquest mateix nom i que s'ubica al carrer Calàbria 29 de Barcelona. 

Segur que us agradarà el lloc, és molt pel·liculero:


M'hi va portar una amiga després d'anar al teatre. Jo no coneixia el lloc, i el vaig trobar original. I bé, és cert que tampoc és que el menjar sigui res de l'altre món, però crec que és un lloc original i ideal per anar-hi a fer un mos amb els amics.

Com ells mateixos diuen a la seva web, han volgut decorar el restaurant amb un estil vintage cinematogràfic, però intentant també que la gent torni... per tant, amb ingredients de qualitat i bon tracte. El lloc és bastant ampli: al llarg del passadís hi ha taules per menjar dos-tres persones (juntament amb la barra) i, al fons, unes quantes taules més per a grups una mica més grans.

Les parets estan plenes de cartells de cine i fotogrames, tot té un aire bastant retro. Mola.

Bé, parlem de la carta: sobretot són bocates i hamburgueses... tot i que també hi ha plats combinats i amanides. Tots porten noms d'artistes famosos (és una cosa que és una tonteria però que em fa molta gràcia, com quan vas al bar del Teatreneu). Jo vaig demanar (si mal no recordo) un ANTONIO BANDERAS, que era un entrepà de salsitxa amb allioli i no sé que més. Ah! també vam demanar uns natxos amb cheddar.

Crec que és el lloc ideal per anar a menjar algo de manera informal i per passar una bona estona :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails