11 de febrer 2017

Restaurant de la setmana: El Ñaño Bellaterra


Sovint passo per davant d'aquest restaurant perquè m'agafa relativament prop de casa i em coincideix amb una ruta que faig normalment... però mai se m'havia ocorregut entrar-hi. Un dia, però, unes amigues van dir de fer el sopar allà... o sigui que per fi l'he vist per dins xD. Per cert, aclarir que tot i que el nom del restaurant fa pensar que està situat a Bellaterra no és veritat: és a BCN prop de Glòries.



És un restaurant de menjar equatorià. El primer que sorprèn és la quantitat de gent equatoriana que hi va: estava força ple i no parava d'entrar i sortir gent. Suposo que això és bona senyal: quan la gent d'un país va als restaurants temàtics del seu país, vol dir que creuen que el menjar és realment autèntic. O almenys això és la meva teoria. De fet, a la pròpia web ja ho diu:
¡Aquí se come como allá!
El local és ampli, amb moltes taules i raconets, amb parets pintades com de graffitis de motius regionals. És un lloc bastant familiar, ja no només pel tracte de la gent sinó pel tipus de clients: quasi tot semblaven famílies. 

De la carta, voldria especificar que els plats que posen són molt grans. Jo vaig triar pollastre amb acompanyament d'arròs i amanida d'aguacate. Potser per la foto no s'aprecia molt, però realment era molt menjar. L'arròs era infinit xD (la base del plat té una mida una mica més àmplia de lo normal).


Quasi tot són plats similars. Podeu veure la carta a la pàgina web, la tenen penjada. Ceviches, peix, carn... quasi tot acompanyat d'arròs, amanida o plàtan arrebossat.

Així que ja ho sabeu: si voleu menjar equatorià, podeu dirigir-vos aquí :-)
[per cert, que jo mai he estat a l'Equador, igual us estic venent fum, hahah]

👉Restaurant El Naño Bellaterra
c/ Padilla, 177 (entre Diputació i Gran Via)
Metro L1 i L2 (Monumental / Glòries).

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails