07 de gener 2017

Restaurant de la setmana: Grill room

He comentat alguns restaurants del grup Andilana aquí al blog, i mai és per parlar-ne malament. Tampoc ho faré ara ;-). És una firma que té molts locals sota el seu paraigües i tot i que no he estat a tots, els que he anat no m'han fallat (potser el meu preferit és el Flamant).
El Grill Room no sé si abans formava part del grup, a mi no em sonava. El cas és que fa poc i vaig sopar, va ser a mitjans de novembre.

El local està cèntric, al carrer Escudellers.... i a la banda que quasi toca la Rambla. De fet, està molt a prop de La Fonda, un altre restaurant Andilana. Fa anys que no hi vaig, però el recordo un lloc amb estil i de bon preu. Si no recordo malament, tenia un estil així com colonial.

El Grill Room ja es veu una mica, només pel títol, cap a on enfoca el seu menjar. Hi ha força carn i les hamburgueses que vaig veure eren... GEGANTS. Jo vaig optar per un plat de pasta carbonara, que si bé al principi vaig pensar que em quedaria amb gana, al final no me'l vaig poder acabar.

El restaurant és antic. Bueno, és un nou-restaurat, però l'estructura és antiga, de principis de segle passat (1902). Les parets estan decorades amb cartells de teatre i cinema antics. Bé, no són cartells, són programes. Per fora és xulo. Us poso un parell de fotos, la primera l'he tret del blog de Decoestilo (i es poden veure els cartells que dic) i la segona és de la façana exterior i l'he tret del Blog de Javier Ortega Figueiral.



És d'aquells llocs que estan bé, que són agradables per menjar-hi i fins i tot per fer-hi sopars, ja que noaltres erem uns 10 o 12 i vam estar la mar de bé. 

Us deixo un enllaç a la carta en PDF: 

2 comentaris:

OriolBras ha dit...

Hi vam anar a mitjan desembre, el dia previ de La Marató de TV3. Hi vam menjar molt bé i un ambient molt agradable!

Eli Ramirez ha dit...

:-) cert!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails