14 de gener 2017

Restaurant de la setmana: Bar Versalles

El restaurant d'aquesta setmana no és un restaurant en sí, sinó un bar. Però un bar on s'hi pot dinar i sopar, fins i tot ballar. Vamos, una cosa molt completa. Quan el vaig descobrir ho vaig fer com a bar, i fa poc hi vaig tornar per sopar, em va sorprendre l'àmplia carta que hi havia (molt completa!) i que, fins i tot, al pis de sota hi havia una sala de ball. No hi vam baixar: obrien a partir de les 12 crec i nosaltres vam marxar força abans.
Vale, una mica de context.
El bar es va inaugurar l'any 1915. Té cent anys! Està al barri de Sant Andreu, al mateix carrer principal (carrer Gran de Sant Andreu). A la pàgina web tenen fotos antigues i fins i tot un cartell de l'época on s'anunciava el lloc amb un "HERMÓS SALÓ PER A BANQUETS" (m'ha fet gràcia). :-)
Us poso un link on podeu llegir tota la història del lloc: http://barversalles.cat/ca/versalles/historia/
Es veu que durant els últims anys del franquisme hi va haver una mica de rebombori, però res a lamentar. Algunes anècdotes que s'expliquen a la web són curioses!
“En temps dels darrers anys del franquisme en venia un amic sereno i em demanava que fes saber als joves antifranquistes assidus al bar que no fessin pintades durant aquella nit, per tal d’evitar-li problemes a ell”.
Tenen diferents tipus de carta: la normal amb platets i coses per picar, les del menú infantil, menú nit, menú migdia, menú per dies especials... vamos, una mica de tot. 

Nosaltres vam agafar una mica de cada (us poso el link al menú general):


Bé, la foto la veritat és que una mica xunga, jajaja! (aquí una altra foto) Patatetes, pop, trossets de pollastre... sino us decidiu podeu demanar ajuda al cambrer. Nosaltres vam demanar ajuda amb les racions, pq no sabiem quina mida tenien les coses i vam començar a demanar platets i més platets.

El punt a favor és que és un lloc bonic (conserva el toc antic) i està bé de preu. La situació òbviament si estàs pel centre doncs no cal anar fins allà, però si us vé de gust canviar de barri no és mala opció. De fet el barri en sí està bé, em sap greu anar-hi tan poques vegades, és un barri molt viu! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails