21 de gener 2017

Restaurant de la setmana: 101 Miniburgers

Fa poc vaig passar per davant d'un local que em va sorprendre: es deia 101 Mini Burgers i, amb el que m'agraden a mi les hamburgueses, vaig pensar que hi havia d'anar sí o sí. I no vaig trigar ni una setmana en eixar-m'hi caure. Tenia curiositat! 

I val, no està malament. Ofereixen una carta amb moltes hamburguesetes i ho pots complementar amb amanides i patates. Inclús hi ha combinacions per fer diferents menús. Us poso una foto de la carta:


Moltes són repetides, o sigui: les hamburgueses es separen per tipus de carn: pollastre, vadella, xai, porc... i llavors moltes d'elles tenen ingredients repetits i l'únic que canvia és el nom i el tipus de carn

Funciona fàcil: tu vas allà i et donen la carta i un full per apuntar. Tu llavors amb calma vas i mires quines vols i les apuntes... llavors vas a la caixa, pagues i et donen un trasto que fa llum quan les hamburgueses están llestes i voilà, tornes al mostrador i allà estan.
Hi ha, com he dit, menús i combos. Si per exemple sou 4 persones, hi ha un combo que val 36 i que inclou 4 begudes, 12 hamburgueses i unes patates.

Bé, jo anava amb un amic i vam agafar el menú de 9.85. Inclou: tres hamburguesetes (cada una per si sola val 3 euros i algo de mitjana, barates no són, millor pillar combos), un complement (patates o amanida) i una beguda. Està bé. Vaig triar una de formatge brie amb ceba (crec), una que duia un frankfurt i ketchup i una que crec que era de ceba caramelitzada. Més o menys.



És un local que crec que és ideal per anar amb amics: és gran, espaiós, cèntric (molt a prop de plaça Universitat) i on la gent no té per costum estar callada en silenci. Vamos un lloc d'aquests informals que de tant en tant vé de gust deixar-s'hi caure.

Adreça: Ronda de Sant Antoni, 51

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails