17 de gener 2017

[Punts de llibre] Biblioteca de Cádiz, Trobada de Puntaires....

Un dels objectius del 2017 és posar-me de nou amb el tema dels punts de llibre. De moment bé. Preparant (i fent) alguns enviaments i intentant recuperar aquesta secció dels dimarts on posava punts de la meva col·lecció.
O sigui que apa, allà que vaig :-)!


  • Els primers que us vull mostrar són de la Biblioteca Pública Provincial de Cádiz juntament amb l'editorial Barbara Fiore. Corresponen a l'any 2008 i 2009.


  • El següent és un puzzle de Comerç Creu Coberta. M'agrada molt perque el vaig descorbir tard, molt tard. És a dir, de cop t'adones que hi ha tres diferents i que tots tres junts formen un puzzle del carrer Creu Coberta arribant a plaça Espanya. És bonic! ;-)


  • Aquests són especials i únics, perque me'ls va fer una amiga pel meu aniversari (gràcies Grelda ^^). Ja expressament em va fer un puzzle, que mola més. Lo graciós del dibuix és que hi ha elements en relleu (com els llibres) i que tots els llibres del prestatge estan escollits: llibres que he llegit, còmics preferits i eines de catalogació (RDA, AACR, CDU) xD



  • Per últim acabo amb aquests sis punts de la Trobada de Puntaires. Cada punt de llibre té un dibuix amb un tipus de punt. El que surt a la dreta de tot és la fundeta que els reuneix a tots (és a dir, tots sis van dins la capseta de paper). Molt bonics i amb un tacte bo, qualitat bona del paper! :-)


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails