08 de gener 2017

Pel·lícula de la setmana: Vaiana (Moana)

La primera pel·lícula que he vist aquest any ha sigut al cine: VAIANA (Moana). I bé, m'ha encantat! Potser té algun punt fluix, però en sí l'he trobat entretinguda i tècnicament perfecta (fixeu-vos amb el mar o amb el cabell dels personatges... simplement són perfectes!).

de nadaaa

Segueix ja l'estil de les pel·lícules anteriors, en les quals veiem una noia totalment capaç de ser protagonista sense la necessitat de prínceps (de fet ja fa bastant de temps que Disney ha canviat el model) i en un etorn exòtic a l'estil Lilo & Stitch (salvant distàncies, és clar xD). Crec que té un missatge més adult en el seu interior, o potser és que jo he crescut jajaj! Ah! i el curt que acompanya el film (INNER WORKINGS), allò si que és totalment adult, crec que té una lectura molt àmplia i això em va agradar molt.


Bé, i els COCOS. Els coquitos dolents són lo més mono de la pel·lícula, crec que els hi han donat poc protagonisme i donen molt de joc. Volem més cocos en pantalla! VOLEM SPIN-OFF DE COCOS! Estic segura que no tots són dolents!


També m'ha agradat molt la banda sonora! Us en comparteixo un parell de cançons, les que més m'han agradat :)

it calls meeeeeeeeee

Oue oueeee

2 comentaris:

XeXu ha dit...

Com que d'animació gairebé no me'n perdo cap, segur que aquesta acabarà caient, però que sigui al cinema ja no ho puc prometre.

Eli Ramirez ha dit...

segur que t'agradarà!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails