01 de gener 2017

Comencem el 2017! Resum 2mil16 i nous propòsits!

Comença l'any em fa il·lusió. És una tonteria, però m'agrada lo del borrón y cuenta nueva. M'agrada fer balanç de les coses que han passat i fer un stop per començar-ne de noves. És com les lectures o les pel·lícules, m'agrada comptar-les, m'agrada fer llistes... :-)

Bé, què dir del 2016? ah! un any ple de canvis. I amb una mica de tot. És un any que he descuidat molt el blog i la col·lecció de punts de llibre, però que l'acabo amb ganes de reprendre-ho tot. I sobretot, dibuixar. Estic dibuixant més que mai gràcies a l'Escola Joso, on hi estic matriculada des de fa ja uns quatre messos. :-)

Però sobretot vull remarcar el canvi professional. Quan va començar l'any era autònoma i treballava per una empresa de màrqueting digital. I ara, tot i que de forma temporal, estic en una biblio de la UB i també m'ocupo de la biblio de la Fundació Síndrome de Down. Del meu pas com autònoma en destaco les moltes coses que vaig aprendre (a l'empresa en sí i al món de la facturació en general) i la possibilitat de realitzar altres feines, com la col·laboració amb el portal Humoristan, el blog Creative Hatter (de fet aquí encara hi col·laboro puntualment) o els tallers de còmic infantil que vaig fer a la Biblioteca de Can Rajoler de Parets i la Biblioteca de Lloret de Mar.


També, a nivell de dibuix, he tornat a participar en inciatives tan xules com la Conte va, va de contes de Vilanova (pintant cubs) o el Tastacontes de Vilafranca. I no puc ni vull oblidar el tercer premi al concurs Ses Obreres ^_^ ah! i l'expo a la biblio de l'Escola Suissa :)



I de viatges no tants com voldria, però està bé tenint en compte les circumstàncies. He estat a València, Mallorca, Nàpols... i VITERBO, sí, potser de les coses més xules i que no n'he parlat al blog en cap moment, però he tornat a la ciutat on vaig fer l'erasmus 10 anys després. :) 

que bonica és Viterbo :-)

Bé, sigui com sigui, un any que m'emporto molts bons records. I marco alguns objectius pel 2017. Són molt clàssics xD


  • Vull viatjar més. En sèrio, no calen molts diners per viatjar, l'únic que necessito és buscar el temps per fer-ho, que per sort ara en tinc més. Vull invertir hores de vida en viatjar més! :)
  • Anar més al teatre i al cine! Els dimecres anar al cine està tirat de preu, a veure si m'ho recordo a mi mateixa més sovint :P
  • Vull fer més exercici. Jo no sóc una persona gaire esportiva, però aquest 2016 hi ha dies que he anat a còrrer una mica i vull fer-ho més sovint.
  • Vull llegir més. No perquè considero que llegeixo poc, sinó perquè crec que hi ha moltes i moltes i moltes lectures que vull fer i no tinc prous anys de vida per fer-les totes. Ergo, necessito llegir més per absorbir més lectures XD
  • També vull veure més sèries i més pel·lícules. Bueno, de pel·lícules crec que ja en veig bastantes (una per setmana de mitjana em sembla correcte jaja) però sèries, no tinc gaire el costum i n'hi ha moltes que m'agradaria veure. També sèries de dibuixos antigues, d'aquelles que em va aportar una infància feliç.
Alguns més:
  • Reduïr considerablement el nombre de punts de llibre pendents de classificació
  • Posar en ordre totes les fotos digitals pendents (han d'estar a la carpeta que correspn i numeració també corresponent amb la data).
  • Fer un mínim de 150 entrades de blog, que no el puc abandonar com els darrers dos anys. De pas, no deixar que les ressenyes "s'apinyin" al final de l'any.

Tinc alguns propòsits més -no gaires-, però me'ls guardo per mi, que són més difícils d'acomplir perque són projectes personals i dependrà bastant del temps i les ganes, però buenu. En tot cas... hola, 2017, benvingut, espero molt de tu ;-)

4 comentaris:

Mina ha dit...

Amb aquesta llista, ja gairebé tens tot el 2017 programat! Però estic segura que tindràs temps per a tot, també per a improvisar.

Et desitjo que tot el que facis et faci feliç, que el temps no passi massa de pressa, i ja espero llegir l'entrada inicial del blog per al 2018 amb el balanç respectiu d'enguany.

Una abraçada!

pons007 ha dit...

Vols fer moltes coses! Dels teus propòsits el que més et puc aconsellar es sobre les sèries, en el meu blog tinc una pestanya molt xula que parla se sèries

PS: Què ha passat amb la foto on surts a la TV3?

XeXu ha dit...

Ara quedaré malament, però he hagut d'anar a mirar on estava Viterbo... no estava segur ni del país. Bé, a mi em sembla que has tingut un 2016 molt mogut, però en positiu, i com que ja se't veu una persona hiperactiva, suposo que això és bo. Pinta que la cosa continuarà igual, així que continuaràs sent feliç. I com que jo també sóc un malalt de les llistes i les classificacions, molts dels propòsits que fas me'ls faig meus, encara que no els digui, per mi van sempre intrínsecs. Llegir més? Sempre. Més pel·lis, si pot ser també. I viatjar, com que no m'hi poso per poc i sí que em surt per una pasta, almenys fer un parell o tres de viatges fora, però d'aquells que marquen. Ho anirem explicant tot, oi? Molt bon 2017!

Eli Ramirez ha dit...

1. Mina --> Sí, i tant! crec que els cumpliré, són objectius fàcils. Espero llegir-te aviat!!!

2. Pons007 --> em miro això de les sèries que dius ;-) Per cert, la foto de tv3, l'he tret perque al final no m'acabava de convèncer XD

3. XeXu --> Viterbo no és molt coneguda, no pateixis :-) Bon 2017 per a tu també i a llegir molt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails