29 de desembre 2016

Resum 2016 (#2). Pel·lícules

55 són les pel·lícules que he vist aquest any, més o menys una per setmana. D'aquestes:

  • 6 a la televisió (TV normal)
  • 7 al cine
  • 7 en DVD
  • 29 amb la plataforma de Movistar (ex Yomvi)
  • 1 amb Filmin
  • 3 pirates (no les trobava enlloc més)
  • (i 2 més que em van posar en un mitjà de transport).
M'he subscrit a Filmin, espero treure-li partit... de moment encara no :)


D'aquestes 55 pel·lis, si haguès de fer-ne un "top-ten" la cosa crec que quedaria així (si cliqueu el nom de la pel·li porta a la ressenya corresponent).

En el podi d'honor hi hauria:



I seguint el podi...


Tot i així, per no deixar 45 pel·lícules fora del rànquing,  vull destacar 4 pel·lícules més que també m'han agradat: 

(14) Big eyes

2 comentaris:

XeXu ha dit...

55 pel·lícules, déu n'hi do! A la meva llista només n'hi ha 24, i és que no trobo mai el moment de veure pel·lis, m'ha de venir de gust. Pel que veig, la teva selecció és bona. Aquesta de 'Captain fantastic' ni l'he sentit anomenar, però si tant t'ha agradat, hauré de buscar-la!

Eli Ramirez ha dit...

Captain fantastic és una pena perque la van posar a molts pocs cines (només Verdi i Icaria, a BCN). A mi em va agradar perque té una mica de tot i la vaig trobar original i molt tendra. Mira-la, a veure que et sembla!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails