30 de desembre 2016

Resum 2016 (#3). Lectures

I per fi, el #TopTen de les lectures (i amb aquest acabo els tops). :-) Entre novel·les i còmics (i algun altre llibre de no-ficció) enguany han sigut 99 (19.100 pàgines). Fa certa ràbia haver-se quedat a 1 del centenar, haha!

La majoria són còmics. En concret, 67.
Decidir quines d'aquestes 100 obres són les que més has gaudit és difícil, però ho intento! i ja em perdonareu que ho classifiqui com "còmic" i "no-còmic", és una qüestió pràctica. 

TOP LLIBRES (NO-CÒMIC)

Crec que la cosa em quedaria així. El podi seria aquest:



I seguiria així:

4. El jardí de mitjanit
8. "Trilogia" de Ko Tazawa (Catalunya i un japonès..)
9. Generació Tomàtic

BONUS: No sé com valorar el darrer llibre de Harry Potter, tinc amor-odi, o sigui que el deixo fora de la llista ocupant un 11è lloc fictici. O una mena d'accèssit.

TOP CÒMIC

Aquí la cosa ja ha sigut una mica més xunga. Quasi tots els còmics que he llegit m'han agradat, és difícil escollir-ne només 10 i posar-los per ordre. O sigui que faig un top 20 :-)

Aquí va el podi:


1. Maus

I aqui la resta. Fins a la desena posició la cosa quedaria així:

8. Paper Girls (ressenya pendent, m'està encantant, he llegit els 4 primers números)
9. Juliette 

I després 10 més, 10 accèssits :-)

11. Saga (porto 1 volum, pujarà al rànking l'any vinent)
13. Paul va a trabajar este verano 
14. Hora zulú 
16. Logout
17. El árabe del futuro (I & II) 
18. Créixer és un mite
19. Náufragos
20. Sesión de tarde

De cadascún en podeu veure la ressenya si cliqueu al títol, però alguns no tenen perque no m'ha donat temps de fer-les XD. 

1 comentari:

XeXu ha dit...

Dona, quina mania de no posar la llista sencera! Si tens tantes lectures, hauries de lluir-les! 99 llibres són molts, encara que hi hagi tants còmics. Jo no tinc per costum llegir-ne, ves per on. Dels deu llibres només he llegit el Monstre, i m'interessa el del la llibreria del senyor Penombra, l'altre dia el vaig tenir a les mans, però era format rústic, esperaré a veure si surt en butxaca.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails