07 de novembre 2016

Escola Joso. Segones impressions

Fa cosa d'un mes, vaig parlar aquí al blog de les primeres impressions que m'havia portat la Joso Còmics, l'escola on vaig ara un cop per setmana. La veritat és que estic força contenta. És cert que estic fent coses que no van amb el meu estil (anatomies diverses) però també és cert que saber-ne més no fa cap mal, al contrari. I veig que tinc milers de mancances, però no hi ha passes enrera. 

Després d'una primera classe a mode d'introducció, el segon dia vam fer una mica de perspectives. Va ser una mica drama perquè jo és una cosa que mai faig i bueno, al principi vaig fer un edifici i vaig fer els balcons molt baixets i els personatges corrien perill de mort si s'hi acostaven massa.

Comparteixo aquí els treballs fets a classe. Crec que a mi mateixa em servirà, però també trobo que està bé per si algú s'està plantejant matricular-se a la Joso i vol una mica d'informació sobre el que s'hi fa (almenys, al curs de còmic).

Bueno, després vam tocar el tema de l'anatomia femenina (ja que a l'anterior classe només havíem fet homes). Acompanyant aquest tema, vam fer persones en edat diferents. Això és um tema que -almenys a mí- és bastant dificultós!


La classe més temuda va ser la de les mans. Dibuixar mans és una de les coses més difícils. O_O


Bueno, crec que algunes em van quedar bé! D'altres no. Suposo que la cosa està en anar practicant cada dia una mica :-) Igual que les cares i les expressions, ja que la següent classe va ser sobre fer cares i tal. Primer vam començar a dibuixar-nos entre nosaltres:


Tinc el gran avantatge de que vosaltres no veniu amb mi a classe, així no podeu notar que no s'hi assemblen massa XD! jaja. També vam treballar el tema de les expressions:



I l'última classe feta va ser sobre personatges en moviment i anatomia de cos sencer. Jo no em preucupo gaire per la musculació, tot sigui dit, però el saber no ocupa lugar. També vam estar dibuixant personatges de còmic famosos, però a mi em va tocar el Batman i pel bé dels seus fans i el honor al gran personatge, no compartiré cap dibuix :-). Al noi que seu al meu costat li va tocar el SúperLópez, enveja, jajaja!! :) 

4 comentaris:

pons007 ha dit...

Ningú no neix sabent-ne, la pràctica ho és tot.

PS: Jo vull veure el teu batman XD

irati ha dit...

qué guai !!!
A la meva época, a la classe de dibuix,colocavan un gerro amb flors i el profe deia: dibuixeu-lo i res més.
Sense cap mena de técnica de dibuix feiem el que podiem.
Endavant amb aquestes classes, qué de segur aviat et trobarem en un punt d'Escolajoso.
IRATI

Anònim ha dit...

Molt interessant.
Has fet una bona base que a tots ens aniria bé!!
M'ho romiaré per una altra ocasió.

Sílvia

Eli Ramirez ha dit...

1. Creu-me, millor que no XD #BatmanFatal

2. Jejejeje jo m'ho passo bé, que ja és molt!!! :-)

3. Sílvia, matricula't l'any vinent!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails