18 de novembre 2016

Disney Crossy Road

Segurament, els que sigueu més juganers (i si més no, de jocs via "app") us sonarà el joc "Crossing road". És un joc del 2014 nascut una mica a l'acudit aquell de "Why'd the chicken cross the road?". Bé, l'objectiu és simple: creuar carrers.

Tens un ninotet pixelat i l'has de dur tan lluny com puguis sense que cap cotxe t'aixafi, ni et caiguis per cap barranc ni topis amb cap enemic. O caiguis al riu. Viem una posada en escena simple:



El joc, en sí, bueno, és addictiu una estona. A mesura que avances desbloquejes nous personatges i al final t'atrapa l'esperit col·leccionista, però poc més. Poc més fins que va sortir la versió DISNEY. Quina delicía. I quin vici, per favor! Si us dic que jugo una estona cada dia des de fa mesos no estic exagerant :-)

Disney crossy road



La premisa és la mateixa, el funcionament també. Però la gran gràcia es que aquí les "pantalles" (mons) són pel·lícules Disney.  I el millor de tot és que cada mes ho actualitzen amb una pel·lícula nova. Podem gaudir de Piratas del Caribe, Aladdín, Zootropolis, Big Hero 6, Inside Out.... un munt! i cada món va acompanyat d'unes 15 figuretes més o menys.

Les figuretes són personatges amb els que pots jugar. Cada una es mou d'una manera diferent i la combinació i moviments et fan desbloquejar altres figueres ocultes.



Cada cop que hi ha un món nou estem a ZERO figueretes. Aquestes s'han d'aconseguir així:

  • Amb la màquina de la sort => quan tens 100 monedes (s'agafen jugant amb qualsevol personatge de qualsevol món) pots accedir a una bola sorpresa. Et toca qui et toca. A vegades, sovint, toquen repetits... però llavors hi ha la màquina de monedes especials que mai donen ninotets repetits. No sé si m'explico. Bueno.

  • Desbloquejant-los => hi ha molts, molts, personatges ocults. Jo ara mateix els lliures ja els tinc tots (ara no ho tinc davant, però crec que eren 320 d'uns 350 en total). Em falten 30 d'ocults i això lo millor és buscar tutorials a Youtube, perque si no, pares boig. Per exemple, si agafes 50 pomes amb el cavall de Rapunzel, desbloquejes X. Si et deixes atropellar x vegades per un camió al món Mickey, aconseguiràs X. Si fas tal cosa x vegades.... i així anar fent. Jo els vull tots XD! (aquest, el DisneyDan, té molts vídeos i informa de totes les actualitzacions)

És molt viciant, la veritat. M'encanta! :-)

Ja estic esperant l'update de finals de mes, hehe! (serà MOANA)... però segons alguns youtubers, s'estan preparant alguns de molt xulos! 



ACTUALITZACIÓ 22:59. Mentre preparava aquesta entrada per deixar-la programada per demà al matí, he vist que l'actualització de novembre JA ESTÀ AQUÍ! d'ara mateix! ueueeee! quina casualitat! :-) Ja podeu jugar al món de Moana. I ah! m'havia oblidat de dir-vos que també hi ha "reptes diaris" que et permeten guanyar monedes i punts i, quan en fas sis de seguits: figureta!  a part, cada setmana hi ha un repte setmanal que també et permet guanyar dues figuretes inèdites. Qui s'avorreix és perque vol ;-) Vinga, que ja ha començat el repte El libro de la Selva ^_^!

2 comentaris:

pons007 ha dit...

No em vull enganxar a res, gràcies per fomentar la ludopatia.

Eli Ramirez ha dit...

jejejeje
tu t'ho perds ;-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails