25 d’octubre 2016

Punts de llibre de Cervera (Vila del Llibre) i alguns més

Em fa molta pena tenir la col·lecció de punts de llibre en semi-pausa, però la cosa no dóna més de sí. No obstant, espero abans de desembre tenir la col·lecció més o menys controlada i tornar a anar a trobades i demés (la capsa de repetits comença a créixer i necessito escampar-los!) :).
.

Aquest cap de setmana he anat a Cervera, a la Vila del Llibre (la primera que es feia a la ciutat). Jo ho desconeixia, però hi havia una trobada de punts de llibre. No sé si hi va anar algú (no vaig poder mirar-ho), però després en una taula em vaig trobar aquests dos punts que teniu aquí a l'esquerra: el de la trobada i el de la Fira en sí.
.
I seguim.

Un altre esdeveniment on també vaig poder trobar algun punt de llibre va ser per les festes de la Mercè de Barcelona. A Plaça Catalunya feien una activitat que es deia Còmics contra el masclisme, i van fer un punt per repartir... amb punts per colorejar. Diria que me'n falta un, perque al punt en color que donaven i surten cinc personatges i per pintar només tinc quatre.



Tampoc Lloret es queda curt. La biblioteca que tenim edita molts punts de llibre, un per cada exposició que fa, i ara fa poc ha sigut el MontPhoto, el concurs de fotografia d natura. Aquests són els dos punts que s'han fet:


I ja per acabar, uns punts que em va regalar una amiga que havia estat a Bolonia, a la fira del llibre infantil i juvenil que fan cada primavera (i que amb una mica de sort aquest any també visitaré). Són de l'editorial Blue Bird Books.

3 comentaris:

enri p ha dit...

Hola! Has puesto unos marcas preciosos. Me interesaría conseguir dos, dibuixem la igualtat y el segundo de la Trobada de Cervera (la chica con el perro). Tendrías repetidos? O si no, puedes darme alguna información sobre cómo conseguirlos? Moltes gràcies

cosiquina ha dit...

Eli, todos me encantan, pero que te voy a decir de los de Bolonia....!!!! Las amigas es que te dan sorpresas!!!!!
bsssssssssss

Eli Ramirez ha dit...

1. Hola Enri! perdón la demora en responder este comentario. No los tengo repetidos, lo siento! no se como podrías conseguirlos. Los de la igualtat los saqué de una fiesta de entidades que había en el centro de Barcelona el dia de la Mercè, y el de Cervera los saqué de allí mismo... no sé, quizá escribiendo un mail a los organizadores??? Espero que tengas suerte!! :/!!!!

2. Ahhh si los de Bolonia son muy bonitos ^^ en principio este año voy, la feria es en abril, a ver si consigo alguno chulo!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails