29 d’octubre 2016

29 d'octubre / 34 anys

Com sempre, quan s'acosta el 29 d'octubre em poso nerviosa. :-) És el meu aniversari, i m'encanta!! és com si tornés a tenir 10 anys jejeje! M'agrada celebrar-ho envoltada d'amics i tal! jjiijijji! 
Enguany ja n'he fet 34, Aviat és dit...


Aquest any he decidit que, tot i que l'aniversari queia en dissabte, era millor celebrar-ho divendres perque anava millor a més gent :-) El lloc escollit va ser repetit: l'hamburgueseria UMAMI (que ara es diu Mama Ildy, però que l'essència és la mateixa) Ja ho vaig celebrar allà fa dos o tres anys. Fan unes hamburgueses molt bones!

Tot molt bé. Com sempre! Un d'aquells dies per recordar :-)
I com es nota que em coneixen, tot és molt friki! ^_^


Espero arribar als 35 tant bé com ara!


(Foto de fa mil anys).

6 comentaris:

Pepi Castellanos ha dit...

Muchas felicidades aunque ya un poco atrasadas. Espero que hayas pasado un estupendo día.
Un abrazo

Goretti ha dit...

Zorionak

mondopunt ha dit...

Felicitats, que en puguis fer molts més. Veig que vas nèixer el dia de Sant Narcis !!! et podien haver posat Narcisa, je, je, je....
Montse de Mondopunts

irati ha dit...

Moltes felicitats i per molt anys !!!
IRATI

XeXu ha dit...

Doncs per molts anys més! Jo sóc d'aquests rancis que no celebra l'aniversari, però quan algú ho viu tant, dóna gust fer-li una mica de cas. Ja veig que a tu t'han omplert de regals dels que t'agraden!

Eli Ramirez ha dit...

jejejeje GRÀCIES A TOTHOM! gracias a todos! Goretti, eskerrik asko!!
:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails