03 de setembre 2016

Restaurant de la setmana: Il brigantino

Aquest estiu he estat bastant per Lloret. No tinc cotxe actualment i així limita bastant els moviments, però per sort a Lloret cada temporada hi ha coses noves, i una d'elles és aquest restaurant que cito avui aquí. No sé des de quan estan oberts, però per mi és nou. Suposo que des del començament de la temporada...


Què dir d'ell? A veure, sempre és bona notícia que obrin restaurants italians. :-) En aquest cas el restaurant està ubicat al passeig, prop de altres restaurants (prop del Pops, prop del Da Paolo... aquella zona del final del passeig, sabeu?). Hi vaig anar a sopar amb ma mare i en vam quedar força contentes.

Ella es va demanar una amanida i jo un plat de pasta carbonara:


El detall de que l'aigua sigui italiana fa pujar punts ;-)

El restaurant està al primer pis (no em vaig fixar massa si abaix també tenien taules per sopar o era només barra + zona de bar. Lo bo que té això és que tens vistes elevades al mar. Si hi aneu, intenteu agafar una de les dues taules que tenen al costat de la finestra, que es ben ampla i es veu tot bé.

També he de dir que hi ha una cosa que em va inquietar una mica: les llums que hi ha il·luminant cada taula són una mica baixes i pot provocar certa molèstia (això ja depèn de cadascú i de la seva visió o alçada XD). Jo personalment hagués preferit que estiguessin uns 10-15 cm més amunt. Per altra banda cal dir que això també té coses bones, ja que fa que tot sigui més recollit i tens una llum exclusiva per tu (tampoc es que sigui molt lluenta, tal com es pot apreciar a la foto).

En definitiva. És possible que hi tornem, hi vam menjar bé i els preus són estándars (preu mitjà per pizza o plat de pasta, uns 10 euros... ho dic així de memòria però era algo així) :-)

2 comentaris:

pons007 ha dit...

Els italians es faig servir com a recurs quan estic fora del país i em vull assegurar que menjaré bé per un preu acceptable.

Eli Ramirez ha dit...

jejeje jo sense ells no podria viure... (els restaurants, vull dir) :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails