06 d’agost 2016

Restaurant de la setmana: Ultramarinos

L'altre dia anava passejant amb una amiga per Barcelona. Estàvem en plena Rambla, i quan va ser l'hora de dinar em va dir... "per aquí hi ha un lloc força xulo". Jo, una mica incrèdula, li vaig dir que a la Rambla no hi ha gaire cosa interessant, que tot és per guiris. Però ves per on, ella tenia raó. 

Certament potser sí que era un restaurant orientat al turisme, -no dic que no- però és xulo i al migdia fan menús acceptables que ens poden permetre descobrir un lloc així: petit per fora, gran per dins. I és que l'ULTRAMARINOS amaga moltes coses, i quan entres et trobes que és un local prou interessant per anar-hi a fer un mos. (I curiosament, al cap d'una setmana hi vaig tornar).



Quan entres al local, el primer que veus són tauletes rotllo tapeo. Molt de guiri, amb parets plenes de signatures del plan "Yo he estado aquí". Però desprès vas cap al fons i mira, és bonic. Us poso alguna foto (totes són de la meva amiga, la Núria, el seu mòbil fa fotos millor que el meu trasto, haha). Aquí una foto del local:


Aquest és el plat que vam menjar, hamburguesa amb patates (un menú de migdia). Hi va haver certa "inmobilitat" a l'hora de canviar alguns ingredients, però finalment ho van apanyar (la meva amiga era al·lèrgica a un ingredient). 



I aquí, nosaltres. El restaurant té molta llum natural, té una mena de claraboia i com que hi ha plantes i demés, li dóna un toc maco, una mica com El Nacional.



Pd. A mode d'orientació, aquell dia vam pagar crec que 12 euros per cap. Al cap d'una setmana hi vam fer un sopar amb més gent (un divendres nit) i el preu va sortir crec a 22 per persona. Per sopar hi ha llocs més econòmics on més o menys trobes el mateix. Ara, per anar a dinar un dia està bé. Us hi podeu deixar caure, és un lloc agradable!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails