28 d’agost 2016

Pel·lícules: Minions i alguna cosa més

S'acaben les vacances. M'havia fet un llistat molt gran de pel·lícules per veure i llibres i còmics per llegir, però crec que era una llista massa llarga, jaja. :) 
Una de les que volia veure era la dels Minions. Vaig adorar molt la peli del Villano favorito, sobretot la primera. Havia de completar el cercle! I bueno... sí però no. Com era d'esperar, els secundaris groguencs per si sols queden fluixos i descafeinats. Així em sento jo:


La peli, si més no, té un argument divertit: els Minions sempre han servit a gent dolenta. Podem veure'ls des dels orígens, servint a Napoleó o a Tiranousaurus Rex, però tots acaben malament. Necessiten un nou "villano" a qui fer cas. I d'això va, precisament.

El Kevin, un d'aquests bitxos grocs, decideix començar una aventura per anar al congrés internacional de gent dolenta. L'acompanyen l'Stuart i el Bob, un minion molt cuco que sempre va amb un osset de peluix.

Aconsegueixen el seu objectiu i es troben amb Scarlet Overkill. Ella els hi demana que robin la corona a la reina d'Anglaterra, però clar, la cosa no serà fàcil. Fa riure bastant, no ho negaré. És divertida de veure i és ideal per veure amb canalla (que NO era el meu cas). 

Més pelis:

THE BOY (2016)

No m'agraden les pelis de por i per tant no acostumo a mirar-ne, però amb aquesta vaig fer una excepció. Tampoc fa massa por, tot sigui dit.
L'argument és aquest: una noia accepta un treball lluny de casa seva per oblidar el passat i començar una nova vida. La feina és fer de cangur a un nen de 10 anys fins que els seus pares tornin del viatge que estan fent... però es queda ben parada quan descobreix que al nen a que li ha de fer de cangur és... UN NINO. Un nino una mica tètric, sí.
Parteix d'una premisa interessant i manté força l'interès. La vaig mirar amb ma mare i les dues coincidim: no és una peli destacable ni de les que recordaràs, però és distreta. (FilmAffinity: 5,3 / Eli: 6)

EL CORO (2014)


Aquesta és una d'aquelles pelis que agraden més o menys a tothom. Té un aire a "Los chicos del coro". Per ser una pel·li bastant secundària, és curiós que hi surti el Dustin Hoffman.
Bé, el cas. La peli va d'un nano de rodalies conflictives que resulta que té una veu que és fantàstica. Per causes que ara mateix no venen al cas, es troba de cop i volta en una de les més prestigioses escoles de música del país, on s'haurà de posar les piles si vol demostrar el que val. Ell, que en la seva vida havia estudiat música i no sap com llegir una partitura, veurà de cop i volta que els seus somnis es poden fer realitat i que potser gràcies a això canviarà, o no, la seva vida. A mi em va agradar!
(FilmAffinity: 5,7 / Eli: 7)

BELLE ET SEBASTIAN (2013)


Una altra peli de caràcter infantil. Es tracta (jo no ho sabia) de l'adaptació d'un llibre escrit per Cécile Aubry. La història es centra en un nen i el seu gos. El noi, que té sis anys, viu a la muntanya amb un home que li fa d'avi. Us heu d'imaginar que és ben bé al mig de la muntanya, com la Heidi.
Els pagesos que viuen pel voltant es queixen de que hi ha per allà una bèstia que es menja les seves gallines, i tot sembla indicar que és un gos que corre suelto per allà. Per en Sebastian descobrirà que no és així. I es faran amics. Bé, això és més o menys l'argument. Després també hi ha temes de guerra mundial pel mig, o sigui que el drama està assegurat... i si us agraden les pel·lícules on surten animals, també.

TRUMAN (2015)

I per acabar, una altra de gossos. Truman, guanyadora de 5 oscars l'any passat que incloien millor peli, actor i director. He de confessar que no sabia pas de que anava. Amb un títol així, em feia molta mandra. Intuia que la cosa anava de gossos perquè surt al cartell, però no m'imaginava per on anaven els tirs. Com que es possible que aquesta si que la veieu tard o d'hora, us evito l'spoiler principal i només diré que es tracta d'una pel·lícula sobre l'amistat, sobre el fet de prendre decisions difícils i sobre com pendres amb humor les coses més cruels de la vida. 


4 comentaris:

Oriolsbd ha dit...

Estic d'acord amb tu en la dels Minions. No està malament, però queda lluny de les de Gru. De tota manera, he de dir que el meu fill de 3 anys no està gaire d'acord amb nosaltres, i em va fer anar dos cops a veure-la al cinema. XD

Moroboshi ha dit...

No sé si la vas arribar a llegir, la meva crítica, però aquí la tens: http://cementiridepneumatics.blogspot.com/2015/07/cinema-els-minions.html

Veuràs que estem d'acord, en general.

L'Oriolsbd la va comentar, també, per cert :)

Eli Ramirez ha dit...

jejeje jo crec que per la canalla funciona bé, però a mi "me sabe a poco" (no sóc gaire de secundaris, i encara m'estic resisint a veure la peli de la Dori, tot i que tothom en parla molt bé)

Toni, crec que se m'havia passat la crítica!
l'Oriol en quin blog?

Moroboshi ha dit...

Em referia a la meva entrada XD

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails