02 d’agost 2016

Les "room escape", primeres experiències

Fa uns tres anys, a finals del 2013, em van parlar del PARAPARK. Era una cosa nova, una sala on t'hi tancaves una hora i n'havies de sortir resolent pistes i codis en el seu interior. Jo volia anar-hi, però dues vegades que vam provar i sempre estava a tope o no coincidíen els nostres horaris. I ja mai res. 
Dos anys i mig més tard, per fi, he provat les ROOM ESCAPES aquestes! I la veritat és que mola. No ha sigut el parapark, però tard o d'hora caurà. Li debem!

La cosa és que una amiga ens va dir d'anar a un a principis d'any, i va ser un encert.  En aquest cas va ser el CONFINED de Sant Andreu (Ramon Batlle; 6).


L'argument és un experiment (i no diré res més per no fer spoilers). L'espai interior és bastant ampli, haven-t'hi fins i tot un subterrani. Com a primera experiència puc dir que em va agradar mot, i crec que a la resta de persones amb qui anava, també (erem 4). 

Aquesta setmana n'hem fet una altra, WHITE RABBIT (Muntaner, 52). L'argument és una festa d'aniversari... de fa uns quants anys. Què va passar realment? Ho sabreu si hi aneu i aconseguiu sortir d'allà en menys d'una hora :-)


Cal dir que tant amb CONFINED com a WHITE RABBIT ens van sobrar pocs segons. Vamos, que una mica més i ens quedem dins. Cal dir, també, que per als principiants hi ha pistes, que tot s'ha de dir... van força bé xD. Espero algun dia fer-ne alguna sense cap mena d'ajuda jeje.

3 comentaris:

XeXu ha dit...

Està realment de moda això, ja n'he sentit parlar a altres blogaires també, i gent del meu entorn ho han provat ja. Com que sembla que tothom en surt content, i té tota la pinta de ser una activitat que a mi m'agradaria, hauré de començar a fer un equip per anar-hi!

pons007 ha dit...

Al setembre hem dit d'anar-hi amb alguns amics

Eli Ramirez ha dit...

Val molt la pena! jo n'estic encantada!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails