26 de juliol 2016

Santa Cristina, Festa Major de Lloret. Concurs cartells

La festa major d'un poble s'ha viure :-) A Lloret tenim la festa de Santa Cristina, que és el 24 de juliol (bé, també tenim la festa major d'hivern, Sant Romà). El cas és que la de Sta Cristina és la més tradicional, la que inclou elements com una procesó marítima i un ball i algunes coses més així típiques.

Treballant a Barcelona, si cau entre setmana és difícil anar-hi, però aquest any ha caigut en diumenge i ha sigut ideal. Ha coincidit també que ma germana estava per aquí (que no hi és mai, ja que acaba de tornar de Nova Zelanda on ha passat uns quants mesos, ara avui ha marxat cap a UK per estar-hi fins nadal i després vol anar un any a Austràlia O_O). El cas és que hi erem les tres (ma germana, ma mare i jo) i hem aprofitat per fer tot, sortint amb la barca a primera hora del matí.


Curiosament a classe d'il·lustració (Edicions personals i enquadernació, a l'Escola de la Dona) havíem de fer un llibret desplegable d'una festa o esdeveniment, i vaig triar Sta Cristina. Era un llibret només per mi però en vaig fer un vídeo i com que ha agradat força n'he fet alguns exemplars més.



I per acabar-ho d'adobar, em vaig presentar al CONCURS SES OBRERES de cartells de festa major. I he quedat finalista, en tercera posició :-) Estic molt contenta! aquest ha sigut el meu cartell:


(surto fatal)


4 comentaris:

mondopunt ha dit...

Molt origi al. Cada vegada m'agraden més les teves creacions.
Montse

mondopunt ha dit...

Molt origi al. Cada vegada m'agraden més les teves creacions.
Montse

pons007 ha dit...

Què fa la gent tan elegant vestida al teu costat?

Eli Ramirez ha dit...

perquè son les "obreres" (ballen un ball tradicional amb vestits tipu casament) jeje.

Montse: gràcies!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails