19 de juliol 2016

[Punts de llibre] Barça, Book Depository i poemes i promeses

Sabeu quan us adoneu que porteu com mil anys passant d'una cosa que us agrada? això m'ha passat amb els punts de llibre. Promeses de "tornaré", "em posaré al dia", i deixant com s'acumulin un darrera l'altre i perdent ja les ganes de fins i tot anar a trobades perque no saps ni què coi tens.

Sembla una excusa, però vaig canviar de feina fa un any i semblava que a partir de llavors tindria més temps lliure, però ha sigut al revès, probablement no m'he sabut gestionar el temps o he acabat per fer més coses de les que realment podia absorbir i clar, algunes coses es van haver de quedar al marge. Punts de llibre, sobretot. També és cert que he dibuixat bastant més i una cosa compensa l'altra... però aquests dies he estat intentant posar una mica d'ordre amb la fermesa que em podré passar tot l'agost dedicant-me al tema (bé, tot no, que tan friki no sóc, però ganes de passar-hi dies sencers, sí). :-) I és que aquest mes d'agost em quedo a l'atur, cosa que mai m'havia passat però que no en faig un drama perque al setembre ja em torno a incorporar, i parar un mes em ve molt de gust després de tants anys (i més després d'un any havent sigut autònoma i sense vacances hehe).

I fa poc vaig trobar aquests punts de llibre a un lloc que no m'ho esperava gens.. i mira, em va fer il·lusió, perque feia ja dos o tres anys que no aconseguia aquests de LLETRES AL CAMP i la veritat es que em feia pena perque m'agraden molt :-)



Ja em perdonareu, però no tinc ganes d'escanejar. Una foto i va que xutes, mai millor dit :-)

També m'alegra quan trobo nous exemplars de BOOK DEPOSITORY, ja que no són fàcils de trobar. Els donen quan fas compres a laa web aquesta, i jo no compro mai llibres online. Per sort, tinc amics que sí :-) Ara han tret una nova sèrie de "pinta i colorea", amb punts pintables, jeje.


I res. La meva idea ideal és recuperar aquesta secció com "antaño", però crec que he perdut tota credibilitat :-D

3 comentaris:

XeXu ha dit...

Ara no he entès si els col·lecciones, o els fas tu, o les dues coses. Sóc massa nou en aquest lloc!

mondopunt ha dit...

Eli, t'has fixat que els de Book Depository van numerats ? Nosaltres en tenim de 3 series diferents, Només tenin la primera complerta.
Montse

Eli Ramirez ha dit...

Xexu > els col·lecciono!

Montse > Ai! doncs no sé si m'havia fixat. Miraré que tinc, crec que algun el tinc repetit. A l'agost em poso les piles sí o sí.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails