17 de juliol 2016

Pel·lícules de la setmana (o del mes!)

O semestre, que també. He estat fent repàs de les pelis que he vist els darrers dos-tres mesos i que no havia mencionat al blog i en surten bastantes. Aquí van unes quantes:



Samba (2014)
Samba és una pel·lícula passable francesa que crec que l'únic reclam que té és que surt el protagonista de Intocable, l'Omsar Sy (i que són els mateixos directors). Tret d'això, no és que estigui malament la història, però vaja, que tampoc mata. Es deixa veure i és distreta, té un punt d'humor, drama i denúncia social, però lluny de ser memorable. El protagonista és en Samba, un senegalès que viu a França de forma irregular.

Snoopy movie (2015)
Una altra passable. Que sí, molt mona i tot lo que tu vulguis, però aquest tipus d'històries funcionen en petits gags (o tires còmiques, clar) però no per una pel·lícula d'hora i mitja. Això sí, molt ben feta, això no és pot negar de cap de les maneres. :-) 

La familia Bélier (2014)
Aquesta sí que val la pena! Us aconsello que la mireu perquè crec que és d'aquelles pelis que agraden a tothom :-). Els Bélier són una família on són tots sordmuds menys la filla gran, la Paula, que té 16 anys i té una gran responsabilitat familiar: fer d'interprèt familiar. Això provoca algunes situacions còmqiues (com quan van al metge) però també molt d'estrès i estar molt al cas, doncs la família té una granja que fa de negoci familiar. I bé, la cosa és que la noia té un talent ocult que val la pena potenciar, però que si ho fa poden canviar moltes coses a la seva família.

Sexo fácil, películas tristes (2014)
Em fa molta pena que aquesta peli no m'agradi XDDD. La vaig mirar perque sortien dos dels meus actors preferits; QUIM GUTIÉRREZ i MARTA ETURA. Són una parella de ficció que queda molt bé davant la pantalla (ja els hem pogut veure junts anteriorment a AzulOscuroCasiNegro i Los Últimos Días) però tot i que els personatges tenen molt bona química i funcionen molt bé junts, aquest vegda el guió no ha estat a l'alçada de les circumstàncies. Previsible, fluixa... no li poso més d'un cinc.

2 comentaris:

pons007 ha dit...

Aquesta la vaig anar veure aprofitant un festival del cinema d’aquells de pelis a 2,90€ sinó no l’hagués vist, perquè jo veure cine francès el just, i més si la cosa va de música, però reconec que no en vaig sortir decebut.

Eli Ramirez ha dit...

a mi em va sorprendre molt gratament :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails