18 de maig 2016

Windows 10. Les actualitzacions les carrega el diable

Feia dies, què dic, dies... setmanes! que el meu ordinador m'avisava que m'havia d'actualizar a Windows 10. És una cosa que no tenia ganes de fer, ja que el meu ordinador està una mica vell i tendeix a fallar sempre, per la qual cosa em basava en aquella frase popular del "Más vale malo conocido que bueno por conocer".

I aaixò de "bueno" ho deixo entre cometes, perque no tinc clar que sigui un millor sistema, no. No se'n parla gaire bé i tenia els meus dubtes. Però, ah, aquest matí he sortit de casa una estona i quan he tornat m'he trobat que l'ordinador s'havia actualitzat sol. Quina barra que tenen aquesta gent ¬¬


De moment Internet ja m'ha petat un parell de vegades i els altaveus han deixat de funcionar. Veurem que serà lo pròxim... :-/

4 comentaris:

XeXu ha dit...

Mira, a casa ha passat una cosa semblant. L'ordinador de la meva parella també reclamava l'actualització de feia dies, però ha optat per un altre mètode, en comptes d'actualitzar-se sol, ha començat a funcionar com una cafetera, i no precisament com una nespresso. L'actualització ha estat un recurs 'per veure si...'. De moment va... però comença l'operació estalvi per renovar el maquinari...

Eli Ramirez ha dit...

jo crec que també començaré a fer l'operació estalvi...! ;-)

CUQUI Carvajal ha dit...

Hola Eli sóc la Cuqui. A mi em va passar el mateix però remenant vaig veure que tens un més per fer-lo reversible i només havia de tocar una tecla, No sé dir-te quina però per la data de la teva publicació potser encara ets a temps.

Eli Ramirez ha dit...

jejeje si, això sembla, però crec que ja em quedo com estic, ara ja em funciona bastant bé. :D merci!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails