19 de maig 2016

34è Saló Còmic 2016

Un any més Barcelona va acollir una nova edició del Saló del Còmic i un any més vaig poder anar-hi, tot i que només fos una estona i amb la sensació de que se t'hagin quedat coses per veure (teoria confirmada quan veig blogs com els del Toni).

Destacaré, però, algunes cosetes. 

En primer lloc la exposició de cotxes de còmics. Em va agradar molt. Sempre he admirat els dibuixants que saben dibuixar vehicles (Toriyama n'és un clar exemple conegut). Hi havia també un cotxe de cartró amb el qual et podies fer fotos així de mones:


Aquí un parell de fotos més de la expo, Mortadelo i Marsupilami:



Després també hi havia una expo de superheroïnes, que em va agradar bastant. Aquí tenim a la batgirl. OBVIAMENT és la meva preferida perque segons sembla és bibliotecària (sincerament no sóc de llegir còmics americans però sempre m'ho he cregut perque ho diuen a tot arreu i fins i tot l'ALA n'ha fet pòsters).


De fet hi ha molt material gràfic de la Batgirl vinculat amb llibres, lectura i biblioteques. Ja només per això, mereix tot el meu respecte, hehe.

També va haver-hi lloc per les xerrades i presentacions, ni que fos de resquitllada. La primera, la presentació de Humoristan.org, un portal que té per objetiu ser un gran museu de l'humor gràfic i en el qual hi colaboro eventualment. El projecte és molt interessant o sigui que mireu la web: http://humoristan.org/es

La foto l'he tret de la web, no és meva.
Després, aquesta ja més de passada perque havia de marxar, la del Jaume Vilarrubí -bibliotecari expert en còmic- parlant de còmics a nanos de secundària. Un crak el tio. 


I la expo de Ibáñez. Que jo sóc més de Zipi y Zape i Escobar en general, però una cosa no treu l'altra (tot i que reconec que mai m'han atret les aventures d'aquest parell). Ara, de 13 Rue del Percebe sí. M'encantava!



5 comentaris:

Anònim ha dit...

Eli! em pensava que no tenies carnet.ja jaja - Tú, com sempre. Ens alegrem que disfrutis. salutacions. Miquel i Conxi

Eli Ramirez ha dit...

jejeje sí que en tinc! el que no tinc és cotxe ja! :-)

Anònim ha dit...

M'agrada el teu bloc. Felicitats!! És molt variat!!

Moroboshi ha dit...

Gràcies per l'esment!

Doncs sí, la Barbara Gordon és bibliotecària... o ho era en la seva versió seixantera, i amb molt d'orgull. Ara ja fa anys que es dedica a ser justiciera a temps complet i a les noves versions ni tan sols s'esmenta que sigui bibliotecària, però almenys treballava com la font d'informació més gran per als superherois. Ara que torna a caminar, però, ni això.

També és la meva preferida!

Moroboshi ha dit...

Gràcies per l'esment!

Doncs sí, la Barbara Gordon és bibliotecària... o ho era en la seva versió seixantera, i amb molt d'orgull. Ara ja fa anys que es dedica a ser justiciera a temps complet i a les noves versions ni tan sols s'esmenta que sigui bibliotecària, però almenys treballava com la font d'informació més gran per als superherois. Ara que torna a caminar, però, ni això.

També és la meva preferida!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails