27 de febrer 2016

Restaurant de la setmana: Butipà

Bé, no és ben bé un restaurant, sinó una mena de fast-food a la catalana. Em consta que tenen altres locals, però jo al que vaig anar és al que està al nou espai gastronòmic del Centre Comercial Glòries, que el tinc quasi al costat de casa. No sé si coneixeu l'espai: fa poc van fer obres i han posat una planta -1 amb diferents espais per menjar. Un d'ells és el Butipà (és una barra i quatre tauletes amb tamburets). També hi ha un Panchito.

La història del Butipà

Segons la seva pàgina web, tot remunta l'any 2008, quan una persona va voler reinventar el típic entrepà de butifarra donant-li un aire més xic i innovador. Vamos, algo més modernet. I bé, arran d'anar provant cosetes, va acabar sorgint això, que no deixa de ser una butifarra amb complements varis i un pa tovet. També tenen altres coses, clar, però bàsicament és 95% butifarra. Resum: si no us agrada la butifarra no aneu. Jo crec que els vaig descrobir en ua d'aquelles caravanes que posen quan hi ha festes per la ciutat. La cosa aquella del "street eat" o algo així, que posen diverses paradetes de menjar.

El pa que li posen es boníssim, i la resta de complements són tots de la terra. També podem optar per diferents salses, que li donen un gustet més bo.

Tenen vàries ofertes interessants, com aquesta.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails