07 de novembre 2015

Restaurant de la setmana: Carrot cafè

Repassant el blog veig que no vaig parlar del Carrot Cafè, un local força nou ubicat prop de la Plaça de les Glòries, a la zona del 22@.
La veritat és que és un lloc extrany el barri aquell. A mig camí entre el futur i el passat desolador. Naus industrials enormes, moltes d'elles mig buides, d'aquells llocs on no et mola caminar-hi sol i de nit, però que tot i així, saps que és un lloc que poc a poc es va transformant. A mi alguns carrers em recorden a escenes de pel·lícules americanes... d'aquestes ciutats interiors. Però bé, deixem-nos estar d'històries, anem a pel que importa:

Carrot cafè

Vaig descorbir aquest lloc gràcies a l'Enric, ja que és allà on va celebrar el sopar d'aniversari. Posar un local allà és arriscat: no tens gaire competència molt a prop, per la qual cosa pot ser un èxit total. Però clar, falta que els clients hi siguin de forma constant. Cal dir que el local és bonic:



Fan entrepans tipu sandwich i pastissos de tota mena.
Jo em vaig agafar una hamburguesa (com no!) i de postre un pastís de nutella. PERÒ MOLT DENS. Era nutella pura en forma de pastisset. Un xute.



Trobo que és un lloc que mereix ser conegut i visitat. Us animo a que hi aneu! :-)

Web: http://www.carrotcafe.es/ca/
Adreça: carrer Tànger, 22

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails