30 de novembre 2015

Oh Happy Day...Oh happy Mèlt!

No sé si us agrada l'Oh Happy Day. A mi sí que m'agrada bastant, i tot i que em perdo algun programa de tant en tant, he de dir que aquests tres últims anys ho he anat seguint bastant d'aprop.

Dissabte va ser la gran final i va guanyar qui havia de guanyar, el QUARTET MÈLT. Són molt bons, la seva tècnica vocal era superior a la resta de concursants, per lo que no ha sigut d'extranyar que guanyèssin per golejada (tot i que Giovinetto a mi també m'agradava moltíssim, i els Jarks també eren dignes oponents i m'alegro que hagin quedat entre els finalistes).

Fa un parell de setmanes van fer una actuació a La Pedrera


Una amiga, l'Aina, em va avisar i vam anar cap allà. Va ser un concert petitet, de 3 o 4 cançons, però en un entorn bonic i amb un aire molt proper (de fet vam sortir a la tele un parell de segons, haha).
Ells mateixos ho diuen: s'atreveixen amb tot (de fet, sino ho fessin, no haguessin pogut passar les rondes del programa). Mireu, sinó, el seu vídeo de presentació a un tramvia:


O el seu "hit" que va suposar l'entrada al programa...

 

I per acabar, un apunt final: només ens fixem en els que surten a la tele... aquests són ells cantant pel carrer al gener de l'any passat. Ningú es para....!

 

4 comentaris:

pons007 ha dit...

Si et consola jo tampoc em pararia a escoltar-los ara que són "famosos"

Eli Ramirez ha dit...

doncs hauries!

Mariaina ha dit...

Oh Happy Mèlt. Mèlt endins fins als confins. Jo sóc mèlt.

Com mola crear hasthags i que després els facin servir ells mateixos :)

Jo m'ho vaig passar molt bé, també Eli! ^^

Eli Ramirez ha dit...

A quin et refereixes?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails