19 de setembre 2015

Restaurant de la setmana: Citrus

L'altre dia vaig anar al Citrus, un restaurant que està al Passeig de Gràcia amb Consell de Cent. N'havia sentit a parlar bé i en tenia moltes ganes (a més que el nom de Citrus m'agrada, m'atreia particularment). 
Total, que hi vaig anar.

I bé, tot i que és un lloc amb bones ressenyes, he de dir que potser n'esperava més. 
Anava amb una altra persona, i de primer vam agafar pà amb tomàquet i unes croquetes de la casa i de segon jo vaig optar per una hamburguesa.

Del primer, res a dir. Les croquetes eren molt bones i el pà era torradet, finet i molt bo. Per començar tot molt bé.



De segon ja no vaig quedar tan convençuda. Vaig optar per "Hamburguesa con sorpresa de cammembert, cebollita confitada y ketchup casero". I bé, no feia mala pinta:



... però tampoc era per tirar coets. L'hamburguesa era crua per dins (cosa que no m'emociona i creia que li havia indicat bé al cambrer a l'hora de fer la comanda, hehe) i les tres patates comptades (patatetes) estaven dures també. I no sé, no es que sigui un mal lloc, però hi ha petites coses i detalls que ens fan marxar del lloc pensant-hi.

Bé, per compensar vam agafar postre compartit i cal dir que estava molt bo: "Tapón de chocoate caliente con bolita de helado, también de chocolate". 

Pd. El restaurant és en un primer pis. Si teniu sort i hi ha alguna taula lliure al costat de la finestra, les vistes són molt maques:



3 comentaris:

El bruixot ha dit...

El lloc es molt maco i si et donan una taula al costat de la finestra es fantastica la visio qie tens del Paseig de Gracia.

Eli Ramirez ha dit...

Tens raó Lluís en això. Vaig tenir la sort de ser-hi, i com que vaig fer alguna foto, ho actualitzo! :)

pons007 ha dit...

ostres que tristes que es veuen les tres patates xD

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails