08 de setembre 2015

[Punts de llibre] - Geganters de Terrassa

El dissabte vaig anar a Monzón, a la súper-famosa trobada de col·leccionisme. No hi havia anat mai perquè està lluny i no sabia com anar-hi, però aquest any vaig descobrir que una associació de Mollet muntava un autobús amb parada a Barcelona i em vaig decidir a fer el pas.

Encara estic una mica saturada i no he tocat els punts aconseguits (encara estan dins la bossa), però coses com aquestes em motiven a posar ordre a la meva col·lecció.

A veure si la setmana vinent puc fer una mica de repàs, però de moment per anar agafant ritme us posaré una imatge d'uns punts que vaig aconseguir fa un parell de setmanes:


Són dels Geganters de Terrassa. :-)
Gràcies Aina!

4 comentaris:

Mariaina ha dit...

De res, bonica!

Visca Terrassa i la seva cultura popular per complet ;)

A gaudir!
Aina.

pons007 ha dit...

buuuuu Sabadell és millor

Anònim ha dit...

Sabadell, mala pell i Terrassa bona raça xD

Aina.

Eli Ramirez ha dit...

jajajajaaj gent del Vallès... com Lloret res! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails