15 de setembre 2015

[Punts de llibre] From U.S.A

Encara no he paït els punts de llibre de Monzón (segueixen dins la bossa, tal qual van arribar) però l'altre dia posant una mica d'ordre a casa vaig trobar els punts que vaig aconseguir pels Estats Units. Us en poso uns quants.

Aquests són de les llibreries Strand. El de NY el vaig agafar jo mateixa i els de Harvard me'ls va donar la Naiara, una amiga que viu a Boston. :) #Gràcies!


Aquests també són de Boston. Tenen una biblioteca súper maca!

  

Aquests d'aquí són turístics. Normalment no compro punts quan viatjo, però el primer és de la Library of Congress (que era d'obligada compra) i els altres crec que eren barats.


I aquests últims, de la New York Public Library. :-) vaig anar a diverses biblios de la xarxa, n'hi ha moltes per tot arreu hehe.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails