22 d’agost 2015

Restaurant de la setmana: Miriot

Fa uns quants dies vaig anar a les festes de Gràcia. Hi vaig anar a mitja tarda i sense veure tots els carrers ni portar la càmera pensant que hi tornaria divendres al matí, però la cosa es va complicar i no hi he anat més.
Tot i així, vaig fer algunes fotos amb el mòbil. 

El carrer Verdi s'ha proclamat guanyador i me'n alegro molt. (Potser és la primera vegada que coincideixo amb un primer premi del jurat). De totes maneres jo el carrer Puigmartí li hagués donat un MILLOR premi, perquè s'han quedat vuitens i crec que els Playmobils eren moníssims i molt ben fets ;-) (veure tercera foto):




Però no és d'això que volia parlar, sino del restaurant al qual vaig anar a sopar, el Miriot, un restaurant brasileny. Ens vam decantar per aquesta opció perquè de set persones que érem, dues eren d'allà i dues més casi casi, o sigui que va ser una decisió ràpida :)

El Miriot està al carrer Francisco Giner número 54. Està a tocar mateix d'una de les places, que si mal no recordo era la de la Vila (en aquest punt vull indicar que totes les places de Gràcia em semblen iguals i sovint em perdo buscant-les). 

La carta no és molt extensa però està bé. Hi ha plats típics d'allà, però com que jo sóc poc arriscada amb el tema del menjar, vaig optar per agafar una hamburguesa. De fet era tan alta que no vaig ser capaç d'acabar-me-la (a la foto no s'aprecia gaire bé i sembla molt petitona, però no no).


L'únic inconvenient és que crec que són una mica lents (quan vam arribar el local encara no estava ple). De totes maneres com que era festa major crec que la justificació deu anar per aquesta via, crec que eren menys persones perquè dues d'elles estaven servint caipirinyes a peu de carrer. 

Per cert, la majoria de persones de la taula es van demanar una picanha (s'escriu així? es pronuncia "picanya") és carn que la servien amb una mena d'arròs i una cosa que semblava com cuscús. Jo potser si tornés a anar-hi demanaria això perquè tenia bona pinta.

2 comentaris:

pons007 ha dit...

Per la forma més que una hamburguesa sembla una mandonguilla gegant.

La picanha la vaig provar quan vaig visitar els cosins dels brasilers, ja saps, els portugessos.

Eli Ramirez ha dit...

tens raó, la foto sembla una mandonguilla gegant. XD

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails