15 d’agost 2015

Restaurant de la setmana: Empanadería + Kakigori

Fa un parell de dies vaig anar al barri de Gràcia. L'ambient era "pre-festa" total: carrers a mig decorar, últims retocs, assajos... suposo que no trigaré en anar a veure els carrers in-situ, en tinc moltes ganes :)
Gastronòmicament, de la visita, en destacaré dues coses:

1. La "EMPANADERÍA", que com ja us podeu imaginar, és un local d'empanades. N'hi ha de molts tipus i estan bé de preu: totes a 1,85. 

2. Però lo que realment m'impulsa a escriure aquesta entrada és el segon descobriment, els gelats de neu japonesos, els KAKIGORI. Tant un local com l'altre es troben a la Plaça de la Vila, davant per davant. Res millor, doncs, que agafar un parell d'empanades i després un geladet.


El més curiós de tot és la màquina amb que ho fan, es veu que tenen exclusivitat al país. Són unes màquines que fan neu... és a dir, s'agafa un bloc de gel i el desfan. Llavors per triar el gust esculls entre la llista que hi ha (que n'hi ha varis per elegir) i li posen un sirope. 

La foto que podeu veure és el meu gelat de neu amb gust de maduixa, al qual li vam afegir llet condensada (opcional). Al principi sembla que menjaràs molta neu blanca perquè sembla que el sirope no hagi d'arribar per cobrir tota la neu, però no no: arriba bé. És bo i curiós. Preu: 2,50.



2 comentaris:

pons007 ha dit...

neu a preu de gelat? no se jo...

Eli Ramirez ha dit...

jajaja home si ho mires així... però de veritat que estan bons! i són grans eh!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails