09 d’agost 2015

Peli de la setmana: Lore

Lore (Cate Shortland) - 2012

Quan vaig veure aquesta pel·lícula anunciada -ja fa cert temps-, vaig pensar que de les que m'agradaria. Ara que ja l'he vista puc dir que no està mal, però m'esperava una mica més d'ella. 

Veient el póster de la peli ja ens podem fer una mica a la idea de l'argument, o si més no, del context històric. Lore és un drama de la segona guerra mundial. 

Els fets es situen ja pràcticament al final de la guerra, al 1945. Els nazis han perdut posicions i l'exèrcit es comença a desfer, intentant els del bàndol aliat atrapar a quants més millor per condemnar-los.
La Lore és una noia filla de pares nazis, que veu com els deixen enrera i s'ha de fer càrrec de tots els seus germans petits (quatre, incloent un bebè).

La Lore decideix que el més sensat és anar a casa la seva àvia, però això significa creuar un país derrotat a través de 500 km. Pel camí es trobaran moltes coses, persones que volen sobreviure sobretot, i un noi jueu que posarà en alerta tot el que fins ara havien anat creient.

Tal com he dit, la peli no em va acabar de fer el pes. No em va arribar.
Per cert, dir que és una adaptació d'un llibre, "El cuarto oscuro".

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails