26 d’agost 2015

Festes de Sants

Acabades les Festes de Gràcia, tot barceloní sap que toca el torn al barri de Sants... on també decoren els carrers! Sovint caiem en el mal vici de comparar uns carrers amb altres i clar, no hi ha color... però jo m'estimo molt el barri de Sants (hi he viscut molts anys i també hi vaig passar gran part de la meva vida universitària) o sigui que per poc que pugui, intento anar-hi.

Ara que veig les fotos que vaig fer, m'adono que en vaig fer poques... en tot cas els carrers participants eren 18. El primer premi ha sigut per Alcolea de Dalt, el segon premi per Plaça Farga i el tercer per Alcolea de Baix. Tinc fotos dels dos Alcolees, però la plaça de la Farga em falta i em sap greu, perquè havien -han- recreat una platja i la veritat és que em va agradar molt. (Aquí informació per si voleu ampliar)

1r premi: Alcolea de Dalt: KING KONG



3r Premi: Alcolea de Baix. Festes populars


SI, EXACTE. AQUEST DRAC....... aquest drac pretén ser el drac de Sant Jordi.... però tots sabem que no ho és. Tots sabem que aquest és el drac Sheron, el drac que apareix quan juntes les set boles de drac per complir el teu desig. Senyores i senyors d'Alcolea de Baix,... us heu colat una mica, jejejeje (m'encanta) 

 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails