15 de juny 2015

Poblenou crea! Tallers oberts

Tinc el blog una mica abandonat, és cert. Però tot respon a una raó: aquestes darreres setmanes hi ha hagut força canvis a la meva vida i bé, es pot resumir dient que divendres vinent deixo una feina per començar-ne una altra el proper dilluns 22. Si m'anirà bé o no, això, no es pot saber. El que si que sé és que ara penso tornar a actualitzar el blog al ritme "de antaño" ;-) 

I bé, començo comentant un descobriment que vaig fer ahir. A Barcelona, al barri del Poblenou, han fet aquest cap de setmana unes jornades de tallers oberts. Es fan sovint aquestes coses i estan bé perquè permeten veure com treballen els artistes. Doncs bé! ahir vaig descobrir LA ESCOCESA.



L'Escocesa va ser una fàbrica, com molts altres espais de la zona. Aquesta en concret es dedicava a fer productes químics per a la indústria tèxtil. Això era cap a mitjans del segle XIX. A dia d'avui és, des de 1999, un espai on hi ha uns 20-25 artistes de diferents disciplines. 




Bé, realment van haver-hi desallotjaments i acords i tal (a la web ho explica tot) però per sort ara està declarada Fàbrica de creació artística. Des del 2008 els artistes s'autogestionen l'espai i fan tallers per a artistesi altres activitats de difusió pesonal, de l'art i del barri en sí.

No cal dir que l'espai m'ha encantat!!!! l'he trobat súper inspirador i molt bonic. Això sí: a l'hivern hi deu fer un fred que pela, perquè els espais són molt grans (i sostres alts) i les finestres no crec que siguin molt aillants...





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails