18 de maig 2015

Escapadeta a Brighton

El mes passat vaig fer una escapadeta a Brighton (la ciutat anglesa on viu ma germana des de ja fa força temps). No és la primera vegada que hi anava, o sigui que molta cosa nova tampoc vaig veure. Van ser tres dies i el del mig vam aprofitar per anar a la capital (bé, la nostra idea era Southampton però no circulaven trens aquell dia, ja és mala sort!) I vam decantar-nos per Londres…

Destacaré algunes coses:
  • Crec que allà a UK els audiollibres tenen més tirada que no pas aquí. Com podeu veure en aquesta foto, al tren anunciaven el llibre de Juego de Tronos ;-)
  •  Aquesta façana, que està pel barri on viu la meva germana i que a mi em recorda totalment als còmics de 13Rue del Percebe, hehe

Afegeix la llegenda
  • A Londres vam passar per la zona de les ambaixades i, voilà, un moment remember al passar per davant de l’Instituto Cervantes (hi vaig estar un mes sencer amb el programa de practiques d’estiu de la Facultat)

  • Exemples de LLIBRES REIALS. Us imagineu això aquí? XD

  • La GENIAL botiga dels Moomins a Covent Garden

  • Estranyes i curioses “terrasses” d’interior

  • Brighton. Les casetes victorianes des d’aquí no es veuen gaire, però són molt boniques…(són l’atractiu principal de la ciutat).



I això seria tot.  Tres dies força tranquils, desconnectant i practicant una mica l’idioma, que sempre fa falta….!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails