28 d’abril 2015

[Punts de llibre] Sant Jordi i demés....

No volia acabar el dimarts sense fer un repàs als punts de llibre que darrerament han arribat a les meves mans. No podria posar-los tots: entre el Saló del Còmic, la diada de Sant Jordi i la trobada del "no-marès", crec que vaig ben servida per una bona temporada. No tinc temps de dedicar-ne el temps que voldria! ;-)

Amb tot, aquí un resum:

1. Vull destacar aquesta sèrie del Servei de Biblioteques amb la Filmoteca. Seguint la idea dels punts del Tricentenari, anirà sortint un punt cada mes. Aquests són els 4 primers, corresponents als mesos de gener fins abril. Un gran encert!


2. Aquests són petitets, molt monos:



3. El primer, la senyora de UPyD "A favor de España", el poso com a exemple de "REBAIXAR-SE PER ACONSEGUIR UN PUNT". He de confessar que per aconseguir un maleït punt em vaig acostar també a la caseta del PP i de C's.... Bé, passem pàgina. Els del costat són genials, de la revista Time Out :-)


 4. Aquí uns quants sueltos de Sant Jordi.... :-) 


 5. Aquí uns quants de l'entitat Jardinet dels gats, que s'ocupa de gats abandonats :-)


6. Aquests són de la llibreria LAIE (les frases em van agradar molt)


7. Aquests de "Me gusta escribir" també els vaig trobar preciosos...


8. Aquests de "El país que volem" realment no sé quants són i espero que algú m'ho sàpiga dir....


9. I tanco amb uns quants d'Edicions Carena.... ;-)


5 comentaris:

Goretti ha dit...

Bonito lote. me encantan los de Jardinet dels gats.
Saludos

Assumpta ha dit...

T'agraden els punts de llibre? ;-))

http://assumpta-artesania.blogspot.com/

No tinc feina i em dedico a fer cosetes així... si algun dia tens necessitat de fer un encàrrec, per un record, una trobada, un aniversari... ja saps :-))

mondopunt ha dit...

Quina selecció més maca !
Mira en Domènec em diu que et demani si tens repetit el nº3 dels de la Filmoteca dons es els que ens falta.
De la llbreria Laie te'n falta ún que ja te l'hem separat.
I per últim, els del Jardinet dels Gats, eren de compra ? Son preciosos.
Montse de Mondopunts

Eli Ramirez ha dit...

:-)

Montse, te'l guardo. El dels Jardinets, era de pagament sí.

Goretti, Assumpta, gràcies pels comentaris! Gracias!

Anònim ha dit...

Gràcies, en Domènec estarà content.
Montse de Mondopunts

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails