24 d’abril 2015

Presentació de "Retalls". Una gran experiència!

Tal com vaig comentar fa uns quants dies, el dimecres es va presentar el llibre al qual vaig participar fent-hi les il·lustracions. Ha sigut una experiència molt maca!

Vam presentar-lo a la residència "Germanetes dels pobres", a plaça Tetuan. Com ja vaig dir, el llibre són les memòries d'un mossèn, Mn Amador, que ha tingut una vida molt lligada al mar.

Fins al mateix dia de la presentació no vaig veure com havia quedat el llibre... i quan el vaig veure em va agradar molt. És molt bonic :-)



La presentació va comptar amb la presència d'un altre mossèn, que havia sigut autor del pròleg. 
Jo també vaig parlar una mica:


Va ser un parlament breu, però només lo just per explicar com havia sigut el procés d'il·lustrar una obra d'aquestes característiques.. és a dir: dibuixar les memòries d'una altra persona fa que puguin sortir complicacions com ara "aquesta persona era més gran", "aquest llit no era així"... però vaja! res que no pugui solucionar-se ;-)

Després fins i tot vam signar llibres. I ahir, Sant Jordi, també! signant llibres a la paradeta davant de les Germanetes.


Bé, una gran experiència! I des d'aquí vull agraïr a Mn Amador per haver-me inclòs en aquest projecte personal i a la Grelda Ortiz per moure-ho tot: sense ella això no hagués estat possible. GRÀCIES!

Pd. També vull agraïr als companys de classe que van venir a la presentació :-) Gràcies per fer-me costat en un moment com aquest :-)

3 comentaris:

Esther ha dit...

com no anavem a venir a veure una super crak com tú en un moment tan important!!!!!

mondopunt ha dit...

Moltes felicitats Eli, aviat seràs tota una cel·lebritat.

Montse

irati ha dit...

Moltes felicitats !!!
Només falta el punt de llibre, oi ?
IRATI

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails