29 d’abril 2015

Exposició “Flashback” de Leopoldo Pomés (La Pedrera)

Del Leopoldo Pomés en sabia ben poca cosa, jo. Era un nom més d’aquells que sents de tant en tant com ara altres fotògrafs, cuiners, arquitectes o artistes varis. Un nom i ja està, com tants d’altres que passen per les nostres vides a diari i al qual no els hi dediques atenció perquè sinó pares boig i ultrasaturat d’informació (infoxicat).


Però resulta que jo era molt fan del programa de l’Albert Om, el d'EL CONVIDAT, i un dia el bon Albert va anar a casa del Pomés. I em va agradar el que vaig veure: un artista en la seva mesura, buscant fer coses noves, trencadores… un pel potser arrogant en alguns aspecte, sí: un home que es nota que la vida se li ha posat bé i que no hi ha res com tenir diners i contactes per tirar endavant les idees  (idees bones clar, talent, sense això no hi ha res a fer!). El cas és que em va recordar a certes persones i certes situacions i m’hi vaig posar ben de cara, el personatge em va atrapar. Em va agradar sentir-lo i descobrir de forma més profunda la seva feina i la seva manera de fer.

I bé, ara resulta que a aquest bon home li han dedicat unaexposició a La Pedrera, i què? doncs que s’hi havia d’anar.  I us aconsello fer-ho, teniu fins al 12 de juliol.

Nens mirant els toros
L’obra es divideix en diferents apartats (8 en total) en els quals veiem la seva evolució com a fotògraf, però també altres aspectes de la seva vida: cine, dibuix, poesia, gastronomia… és el senyor del restaurant Flash-Flash de les truites! :-D). Bé, doncs el que deia, que la expo té varies parts… hi ha gent que preferirà unes coses i d’altres, unes altres. Jo em quedo amb la seva vesant publicista, crec que treu lo millor d’ell, sobretot en temes de retrat aplicat a la publicitat. Ah i per cert! és el qui va fer les campanyes de les bombolles de Freixenet, entre d'altres.

Nens llegint


2 comentaris:

pons007 ha dit...

fins a l'últim moment no ha aparegut la referència obligada als llibres / biblioteques / lectura

Eli Ramirez ha dit...

jejejejeje no he pogut resistir la temptació

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails