28 d’abril 2015

7 anys de blog!

7 anys fa que vaig obrir aquest blog! aviat és dit!

El vaig obrir, tal com vaig dir en el seu dia, per tenir-ho tot en un mateix lloc. Fins llavors tenia o havia tingut varis blogs, però cap amb un format tan personal.
En aquests set anys han passat moltes coses.... quan el vaig començar encara estava fent la Diplomatura: tot just estava fent el pràcticum a MSF (Metges Sense Fronteres) i treballava de becària a la Facultat...i estava a punt de marxar de pràctiques d'estiu a Londres :-)

I sí, el blog m'ha acompanyat durant tot aquest temps. Molts viatges, moltes feines, molts llibres, molts còmics, molts dibuixos, molts projectes, moltes pelis, molts restaurants, molts llocs per descobrir, molts pensaments.....  I espero seguint-ho fent més temps: ara els blogs estan de capa caiguda però a mi m'agrada tenir un espai on poder dir el que vulgui ;-)

4 comentaris:

pons007 ha dit...

Felicitats! A tu no, eh? Al blog :P

Els blogs estan de capa caiguda? llavors què? tanco el meu blog? es una llàstima perquè l'any vinent volia celebrar una dècada de blog...

MCcol·leccions ha dit...

Eli, felicitats pel teu blog que durant aquest 7 anys ens han ajudat a coneixer-te millor.Una abraçada i per molts anys.

Anònim ha dit...

Hola Eli!

carai 7 anys són molts però espero que encara en duri mooooolts i molts més el teu blog. Jo no sé si realment estan de "capa caiguda" com tu dius però no deixis d'anar posant les cosetes que t'interessen que almenys a mi, personalment, m'agrada molt llegir. Així que enhorabona pel blog i endavant! Una abraçada, Laura

Eli Ramirez ha dit...

Hola! Gràcies pels vostres comentaris :) jo de moment no tancaré pas el meu...

pons007: 10 anys! deu ni dó :)!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails