05 de febrer 2015

Projecte "Animalons"

Aquest és el tercer que vaig a classes d'il·lustració a l'Escola de la Dona. La veritat és que sóc força més feliç des de que hi vaig, perquè he conegut un munt de gent fantàstica i les classes són genials. La gent molt maja, i la qualitat docent també.

Bé el cas és que fa poc dues companyes han sigut mares, i entre tots els de classe hem fet uns llibrets que, sota el títol de "Animalons", doncs tothom ha triat un bestioleta i l'ha dibuixat amb les seves cries.

Aquest és el que he fet jo, un zorrito:



I aquest foto-muntatge l'ha fet una de les mares (Esther Voltà) amb els diferents dibuixos que surten al llibret. La veritat és que ha quedat força mono ;-)




3 comentaris:

pons007 ha dit...

Zorrito sona estrany, prefereixo Guineueta.

Per cert, hi ha algun motiu per haver-lo triat? Fan del navegador Firefox? xD

Eli Ramirez ha dit...

jejeje ho escrit en cursiva... és una paraula que en castellà m'agrada molt jejeje. El motiu no sé. M'agrada fer-ne, potser si que tinc interioritzat la icona de firefox, jajaja :)

JAVIER ha dit...

Eli, sigo insistiendo en que deberías hacer una serie de marcapáginas con tus dibujos (Películas, libros, lo que quieras, pero hazlo......)
Un abrazo. Javier Aranjuez

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails