15 de febrer 2015

La pel·lícula de la setmana: Big Hero 6

Aprofitant que tinc un abonament anual per als cinemes Girona i que aquesta pel·lícula encara estava en cartellera l'altre dia, vaig aprofitar per acostar-m'hi i veure-la. Resultat? molt recomanable :-)

És candidata als Oscar i no sé si guanyarà, però veient la resta de nominacions, doncs ...no sé. No he vist la resta (tinc ganes de veure la de "Cómo entrenar a tu dragón 2"). :-)

Big Hero 6 és súper tendre.


Fusió Disney + Marvel = Súperherois monos i simpàtics :-) 
Es veu que és l'adaptació d'un còmic de Marvel que, com ja us podeu imaginar, no és gens conegut. xD A més, tira dels punts de partida clàssics de les pelis de Disney, en el qual la majoria de personatges són orfes al 100% o al 50%. 

Per tant, tenim un punt de partida una mica tràgic, un parell de personatges amb força i una història d'aquestes típiques on hi ha un dolent i se l'ha de reduir. El parell de personatges amb força són els del cartell, clar: el Hiro i el Beymax (ara no sé si s'escriu així). La resta de personatges estan prou bé... però ja està (inclús hi ha el personatge tontet que apareix a totes les pelis de dibuixos.... aquí és un dels amics... en altres pelis, pfff.. l'ase de l'Shrek, el ninotet de neu de Frozen...) (no puc sorportar aquests personatges graciosets que fan de tot menys gràcia)

En Hiro és un noiet superdotat que és un crak amb robòtica i programació. I després està la cosa aquesta blanca i grossa, creada per ser una mena d'assesor mèdic personal però que en Hiro arreglarà perquè sigui també combatiu. De tant inexpressiu que és, es podria dir que ho és molt ;-)


Resumint, una peli tendre, maca i molt ben feta. M'agradaria que guanyés l'Oscar :-) (la del drac pot estar bé, però no m'acaba d'agradar la idea de que una segona part guanyi un premi tan important).


1 comentari:

Moroboshi ha dit...

Jo he vist bona part de les nominades i no ho tinc tan clar. Als Globus d'Or la de Com ensinistrar un drac 2 (que també es pot veure en català, com aquesta) va vèncer Big Hero 6. Crec que la cosa està ajustada, i Toy Story 3 va guanyar un Oscar, o sigui que pot passar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails