03 de gener 2015

Restaurat de la setmana: Fàbrica Moritz

He començat l'any fent una cosa que tenia pendent de fa temps: menjar a la Fàbrica Moritz. Les vegades que ho havia intentat sempre estava a tope i em feia mandra, però avui només hi havia deu minutets de cua i cap a dins que hem anat. 

El local és un d'aquells espais modernets polivalents: restes del que havia sigut la fàbrica, un bar, una botiga de coses hipsters, un forn de pà urbanita, sales on fer presentacions i actes, etc. La fàbrica en sí data de 1864 (segons resa la seva web) i va ser una de les primeres construccions que es van fer al "nou Eixample". La fàbrica tenia el motor principal al soterrani (i de fet encara se'n conserva foça cosa).

Imatge antiga de la F-Moritz (si heu visitat altres espais cervesers com la
Damm al c/Roselló o la Heineken a Amsterdam, aquestes coses us sonaran
Bé anem pel menjar, que és el que compta.

Erem dues persones. Jo he optat per una cosa així light i he triat una selecció de formatges catalans (podies triar "formatges catalans" o "selecció de formatges" tal qual). L'elecció de formatges catalans no ha sigut perquè m'hagi sortit la vena patriòtica, simplement m'han  dit que eren més secs i no tant forts (no volia formatges gaire forts). S'acompanyaven de fruits secs:



I després també he agafat una mena de "coca fina". És molt suau, d'aperitiu (com els formatges de fet). És com pa de pizza finet i hi ha varis per escollir, jo l'he agafat amb beicon i frankfurets.


És un lloc que m'ha agradat molt, la carta és inmensa: hi ha de tot i per a tots els gustos. Suposo que el fet de que omplin diàriament facilita que la carta pugui ser variada. En sèrio, molta varietat i tot molt bo. En aquest cas hi he anat amb la meva mare i ella ha optat per pollastre a la cervesa, i era un pollastre tot sencer però petitet i estava super bé de gust i de textura. I els postres també. Per repetir :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails